Marquis Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Hur kan man få Tommy att titta mot kameran? Jag vill ta ett screen till mitt skin som jag ska lägga upp på gtamods.com.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 gå in på options och sen controls och sen så står det standard controlls ändra den till classics controls. börja spela sen så trycker du bara framåt eller så var det bakåt testa sig fram. Det e änkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Ta screenet under en replay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Ta screenet under en replay. men då blir Tommy för långt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 men då blir Tommy för långt bort Stå mot en vägg.. inte för nära.. då måste kameran tvingas mot dig om du viftar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Som min sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 det är enkelt: välj skinnet i player skin options sen tar du screen därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Som min sig! Tommy tittar ju inte in i kameran i din sig, muu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 det är enkelt: välj skinnet i player skin options sen tar du screen därifrån Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag kör med classic controls (ja skratta ni men ett gta spel ska spelas så enligt mig) då behöver jag bara hålla in capslock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 det är enkelt: välj skinnet i player skin options sen tar du screen därifrån Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 det är enkelt: välj skinnet i player skin options sen tar du screen därifrån okej, men jag tänkte ha ett verkligen in-game screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Du kan ju zooma i replay mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Du kan ju zooma i replay mode. nope? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 håll in höger och vänster musknapp och dra sen fram och tillbaka med musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 håll in höger och vänster musknapp och dra sen fram och tillbaka med musen. okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts