GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Dumma buggar... Föressten... Är det nån som kan säga vad bugg står för... Jag vet va bugg é... De é en halvtokig sak som sabbar spelet!? Och när jag blir stor ska ja göra ett bugg fritt spel!!! Om de går. Den som lever får se! Bugg eller igentligen bug som betyder insekt kommer från att en gång så funkade inte datorerna och alla undrade var det va ända till dom hittade en död skalbagge som stoppade strömmen. Därifrån bug eller bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Aha... så det var så det kom till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Aha... så det var så det kom till... Japp. Det är vad jag har hört i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 haha!! Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Låter lite sjuk men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts