GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Om inte hjulen skulle ha fälgar på båda sidorna av hjulen skulle ju ingen ens tänka på att göra en motorcykel. Varför? Förresten är det ni menar navkapslar. Fälgarna är själva hjulet som däcket fäster på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 http://svg.st/Buggen.....JPG Hehe...Undra hur gubben blev inmurad där...vilken j*vla bugg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Den buggen har jag också råkat ut för, då var det en gubbe med hawaii skjorta som fastnat i muren vid Import/export garaget i SSV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 För mig var det en H*RA som fastnat i muren vid bensin stationen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Haha!!! Jag hittade en "bugg" på kartan till Stauton Island! Den som dom har borta på www.grandtheftauto.com! Kolla på byggnaderna vid Asuka: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload5/missen.JPG Dom är inte "solida"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Hehe... dags att byta ut kartan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Aaaa! Man tycker så! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Maila dom ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Aj kans änglis... Iaf inte så bra..? Vad ska jag skrivaisåfall? "Your maps on the Stauton Island wiht the Asukas place is wrong. Look on the house!". (House... Eller höghus hur de nu va...) Ska jag skriva så? *asg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 http://svg.st/Buggen%202.....JPG Denna bugg är jag med om ganska ofta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Har du fortfarande inte kommit på hur man tar bort de vita fälten kring bilden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 WhooPeE den buggen kom för mig i gta vice city.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Dåligt gjort av R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Undrar om buggfixen GTA3 1.1 fixar buggarna i kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Dåligt gjort av R* Håller med till 100%! ja det e dåligt gjort av R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Här är en bugg jag råker ut för typ varje gång jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Här är en bugg jag råker ut för typ varje gång jag spelar. Märkligt, exakt det där råkade jag också ut för en gång och det var samma bil och samma ställe som på din bild. Ibland brukar bilarna köra på trottorarerna och det händer att fotgängarna går ute på gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Märkligt, exakt det där råkade jag också ut för en gång och det var samma bil och samma ställe som på din bild. Ibland brukar bilarna köra på trottorarerna och det händer att fotgängarna går ute på gatan. Det händer jämt där! Ibland när jag står och skjuter kommer polisbilarna och kör in i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Dumma buggar... Föressten... Är det nån som kan säga vad bugg står för... Jag vet va bugg é... De é en halvtokig sak som sabbar spelet!? Och när jag blir stor ska ja göra ett bugg fritt spel!!! Om de går. Den som lever får se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 The perfect game.... inga buggar bara ACTION... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts