Arman Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 För några dar sen så tittade jag lite på mitt GTA3 PC fodral och då märkte jag att bilarna hade fälgar på båda sidorna på hjulet Här är en bild (titta på hjulen) heheh arman jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 så är det typ i alla bil spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 så är det typ i alla bil spel! vilket?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag vet en annan bild-bugg, om ni kollar på kartan över Liberty City i häftet som föjer med GTA3 så ser ni att Staunton Island har en liten extra halvö vid Donalds Skyskrapa som inte finns med i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Vid liberty Tree menar du va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Vid liberty Tree menar du va? Japp. Här är några andra kartor: GTAsajtens-karta Blaques-karta Officiella GTA3-sajtens karta nån som vet varför halvön inte är med i GTA3? Finns den där på PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Japp. Här är några andra kartor: GTAsajtens-karta Blaques-karta Officiella GTA3-sajtens karta nån som vet varför halvön inte är med i GTA3? Finns den där på PS2? Det kanske var onödigt att ha med den eftersom den inte fyllde nån funktion. Jag undrar en annan sak också. Finns det barnvagnar på ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Det kanske var onödigt att ha med den eftersom den inte fyllde nån funktion. Jag undrar en annan sak också. Finns det barnvagnar på ps2? Menar du vice city..? Om du menar det så tycker jag det är fel att sätta ut barnvagnar på ett spel som går ut på att man dödar människor......barn kan man ju inte döda för då skulle det ju vara total-bannat arman jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Menar du vice city..? Om du menar det så tycker jag det är fel att sätta ut barnvagnar på ett spel som går ut på att man dödar människor......barn kan man ju inte döda för då skulle det ju vara total-bannat arman jayleno88@hotmail.com Nej på GTA3. Jag har en kompis som spelade det på ps2 när det var nytt (innan PC versionen) och han sa att det fanns barnvagnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Det har jag också hört att det fanns barnvagnar i ps2!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Ibland får man ju höra "my baby!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Tänk om det fanns tanter med rullator! :( LOL Detta är min 1000:e post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Det får inte vara barn i spel(om det inte är något lek&lär spel då) Tror att FN eller nån sån skit har förbjudit alla speltillverkare att ha barn i spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Det har jag också hört att det fanns barnvagnar i ps2!!! Nej det finns inte barnvagnar i ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Nej det finns inte barnvagnar i ps2! Ne, vi har redan konstaterat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Det får inte vara barn i spel(om det inte är något lek&lär spel då) Tror att FN eller nån sån skit har förbjudit alla speltillverkare att ha barn i spel.. Möjligtvis har de förbjudit att ha barn med i våldsspel, men jag skulle inte tro att de har förbjudit barn i alla dataspel. I The Sims t ex, finns det ju barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Möjligtvis har de förbjudit att ha barn med i våldsspel, men jag skulle inte tro att de har förbjudit barn i alla dataspel. I The Sims t ex, finns det ju barn. Det tror jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Möjligtvis har de förbjudit att ha barn med i våldsspel, men jag skulle inte tro att de har förbjudit barn i alla dataspel. I The Sims t ex, finns det ju barn. The sims kallar inte jag data spel... Och jag trodde ni skulle fatta att jag menar vålds spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 The sims kallar inte jag data spel... Och jag trodde ni skulle fatta att jag menar vålds spel... Varför säger du att ett av värdens populäraste data spel inte är ett data spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Om inte hjulen skulle ha fälgar på båda sidorna av hjulen skulle ju ingen ens tänka på att göra en motorcykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts