Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Var finns det monster truck? å var finns det hastighets mätare?.. Snälla kan nån ge och sen beskriva hur man ska göra för å installera å få igång den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
creeper Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Var finns det monster truck? å var finns det hastighets mätare?.. Snälla kan nån ge och sen beskriva hur man ska göra för å installera å få igång den.. Hastighets metaren finns på www.gta3.net. Denna monster Trucken kom jag inte ihåg var jag laddade ner nånstans. Det var på nån fransk hemsida. Den heter Tropicol_Storm. Sök på google. Den svarte kan du ladda ner på www.gta3.net. Det finns fler monster Truckar men inte lika grym som denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shadow90 Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 I vilken mapp ska man lägga in "speedometer" då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 I vilken mapp ska man lägga in "speedometer" då?? Beror på vad det är för fil man ska ersätta med...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Tropal storm finns på GTAmods.com. Den andra finns på GTA3.net tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts