Jump to content

Film! Express >>

Arman
 Share

Recommended Posts

Vad fan,South Park är den bästa animerade komediserien som gjorts

Knäcker Simpsons och Futurama samtidigt,så jävla skön humor :P

Funnylin : Skratta du inte en enda gång? jag garvade nästan hela tiden ,även om ajg har sett den massor av gånger innan ;)

Det bästa var när Terrence och Philip blev inbjudna till Conan o Brian,och så gör dom en liten pruttsketch,sen så ska tjejen brevid vara rolig och säger " I farted once in the blue lagoon"......Det blir helt tyst och sen slår Philip henne ;)

Kanske lite konstig humor men jag garvade som fan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det bästa var när Terrence och Philip blev inbjudna till Conan o Brian,och så gör dom en liten pruttsketch,sen så ska tjejen brevid vara rolig och säger " I farted once in the blue lagoon"......Det blir helt tyst och sen slår Philip henne ;)

Kanske lite konstig humor men jag garvade som fan ;)

w0rd, jag skrattade som f*n då :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojojoj det går utför för dagens ungdom. Det borde vara dödstraff på att gilla South Park framför Simpsons(En av världens bästa serier någonsin!)

Jaha,så alla måste gilla Simpsons,får man inte ha sin egen smak? :P

Dessutom var det nån som sa att man tröttnade på South Park,men det kan jag säga att det göra man INTE,inte jag iallafall.

Simpsons däremot,kan vara roligt att kolla på om man inte har något att göra men att gå och sättasig vidd datorn och tänka "Nu ska jag se lite Simpsons" det går bara inte,jag gör det nästan aldrig fast min bror har typ alla sesonger på datorn :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha,så alla måste gilla Simpsons,får man inte ha sin egen smak? :angry:

Dessutom var det nån som sa att man tröttnade på South Park,men det kan jag säga att det göra man INTE,inte jag iallafall.

Självklart får man ha sin egen smak!!! Inget snack om saken. Men hur du väljer att tolka en ironisk text är ju ditt bekymmer!

Hur fort man tröttnar på South Park har nog att göra med hur gammal man är. Den är ganska barnslig och jag har helt klart tröttnat på all humor som pressas fram ur alla svordomar!

Funny måste ju ha en "hotfull" avatar. hehehe
Bra idé! Nu ska det bli hotfullt av!

Cartman är en del av Funnylinn, han får inte byta

Precis har haft den i 1,5 år nu! Men sluta skriva 2 N på slutet på Funnylin! Annars! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor