Arman Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) http://server5.uploadit.org/files2/291203-nyafilmexpressloggan2004.PNG Vill informera om filmen South Park: Bigger, Longer & Uncut! @@@@@ = Strålande! @@@@@ = Mycket bra! @@@@@ = Bra! @@@@@ = Sådär @@@@@ = Usel http://svt.se/content/1/c6/05/82/96/south_120.gif South Park: Bigger, Longer & Uncut http://server5.uploadit.org/files2/301203-svt2film.PNG Regissör: Trey Parker Utgivningsår: 1999 Röster: Mary Kay Bergman, Trey Parker, Matt Stone med flera... Fakta: De fyra tecknade "barnen" är tillbaka i långfilmsformat. Den här gången skyller de allt på Kanada... Längd: 80 min Tid: Idag 22.00 Sammanfattning: @@@@@ - Ocensurerat rockar! För att skriva ut sidan, klicka på "Print this Topic" Har du några frågor eller vill du informera småfel, kontakta då mig genom PM. Redigerad 7 januari, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 du kanske borde säga att den går ikäll kl 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 du kanske borde säga att den går ikäll kl 22 woopss...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 ska nog inte se den, har redan sett den ett par gånger.. BTW, betyget var @@@@ när det skulle vara @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 ska nog inte se den, har redan sett den ett par gånger.. BTW, betyget var @@@@ när det skulle vara @@@@@ ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 JA!!! Den ska jag minsann se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Har ni tänkt på vad roligt ljudet är som kommer när man har scannat datorn med ad-aware? Edit, Oj jag var i trans Redigerad 7 januari, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Har ni tänkt på vad roligt ljudet är som kommer när man har scannat datorn med ad-aware? Edit, Oj jag var i trans off-topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Hahaha Härligt när Kenny dog! Sprutade ju blod runt hela jäkl* operationssalen. LoL Sen när han ska till himmlen: "Acess Denied"... hehehe för festligt. (Eh jag kanske har sjuk humor? ) Nåja ska fortsätta se nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Tyckte förrut att South Park var roligt. Såg filmen idag(Igen)men skrattade inte en enda gång! Faktum är att jag somnade. Gillar helt enkelt inte "South Park humor" längre! @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Såg den också, asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Vilken kanal ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 2'an igår kl 22.00 hur kan du bara vakna 8:13? åååh jag håller på att dö bara av att jag vaknar 9:15. LoL mamma och pappa skruvade upp ljudet jättehögt på tvn så vaknade jag sen så var typ klockan ungefär kvart över nio sen lurade de mig bara för att få bädda min säng himmla taskiga dom är.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 2'an igår kl 22.00 hur kan du bara vakna 8:13? åååh jag håller på att dö bara av att jag vaknar 9:15. LoL mamma och pappa skruvade upp ljudet jättehögt på tvn så vaknade jag sen så var typ klockan ungefär kvart över nio sen lurade de mig bara för att få bädda min säng himmla taskiga dom är.... :'( Jag ska till skolan idag så klaga inte. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jag ska till skolan idag så klaga inte. :'( åååh... värsta osis... urk skulle spy om jag var tvungen att klättra upp bara för att gå till skolan idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 tycker inte south park är bra. Futurama och simpsons är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Men skolan suger! Gick idag, HUUGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 tycker inte south park är bra. Futurama och simpsons är bättre Finns inget bättre än Simpsons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) southpark är riktigt dåligt enligt mig... Redigerad 8 januari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Dö tråkig humor! och så överdriver dom som fan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts