Scorpion Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Har de till ps2! 1. Vilken level kan man komma upp i ? Jag har aragorn i level 10 men sen ändras level nivån inte. 2. vilken level kan man komma upp i på konungens återkomst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Har de till ps2! 1. Vilken level kan man komma upp i ? Jag har aragorn i level 10 men sen ändras level nivån inte. 2. vilken level kan man komma upp i på konungens återkomst 1. Anledningen till att nivån inte ändras är ganska lätt att lista ut level 10 är maxnivån i Sagan om de två tornen 2. Vet inte, men min Aragorn är på level 14 Redigerad 7 januari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 2. vilken level kan man komma upp i på konungens återkomst 20! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts