Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Jag fick för mig att kolla i user files för en stund sen och såg att mina stats var där? OBS jag håller på att köra om vice city för jag har precis installerat om för en tre timmar sen: Och nu undrar jag hur kom de dit. Jag registrerade faktist inte!!!! mina stats EDIT: länken fungerar inte? Mina stats Redigerad 6 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag fick för mig att kolla i user files för en stund sen och såg att mina stats var där? OBS jag håller på att köra om vice city för jag har precis installerat om för en tre timmar sen: Och nu undrar jag hur kom de dit. Jag registrerade faktist inte!!!! mina stats EDIT: länken fungerar inte? Mina stats kanske såhär? http://C:\Documents and Settings\Ägaren\Mina dokument\GTA Vice City User Files\stats]Mina stats://http://C:\Documents and Settin...tats]Mina stats://http://C:\Documents and Settin...tats]Mina stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Nope! den kanske är offline? kommer du in på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Man kan inte länka till en fil på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Men lol 2k4 ! Ni kan inte kolla på en fil som ligger på hans dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Man kan inte länka till en fil på datorn. Så här ser det ut iallafall: Redigerad 7 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Så här ser det ut iallafall: Varför så sur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Varför så sur? Det är ju så självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Det är ju så självklart! Kanske för dig men inte för onom kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Ontopic: längst ner finns det länkar till rockstar games* north* och nåt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 kanske när du kollade statsen så råkade du trycka S så savade du filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 kanske när du kollade statsen så råkade du trycka S så savade du filen Kan man det? coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts