Esperanto Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 När jag kör kör CS på min dator tycker jag att det går en aning sakta än dem andra. det påverkar mig genom att dem andra går som vanligt när man har en strid. Jag har OpenGL 800x600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Menar du att det hackar eller att du går sakta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Det finns en klistrad CS topic. Du kanske har kass uppkoppling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Menar du att det hackar eller att du går sakta? Nej det hackar inget jga nästan minst ping i alla matcher men det går saktare än dem andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 De kanske blir "Mouse-Lag" Alltså. När du går/rör musen så dröjer det ungefär 0,5-2 sekunder innan något händer på skärmen? I så fall så rekommenderar jag dig att ställa in på Direct3D eller vad det där andra alternativet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 för mig brukar det vara när CS laggar att MSN ligger i bakgrunden och sekar ner men det kanske inte är problemet för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag har Bredbandbolagetm, har 1.5 mgz lite men det är väl inte megahertzen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Varför duger inte den klistrade CS topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts