Mikolan Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 En hacker är förvisso en person som letar efter servar och dylikt att olagligt tränga sig in på. En hacker kan t.ex. gå in på din dator och sno ditt kreditkortsnummer. En cracker däremot sysselsätter sig med att ändra koden i komemrsiella program, för att t.ex. få 30 dagars trial versioner att fungera efter trialen, eller att få spel att fungera utan skiva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Håller med till 100%! mikolan. Com2 du är lite bakom flötet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 En hacker är förvisso en person som letar efter servar och dylikt att olagligt tränga sig in på. En hacker kan t.ex. gå in på din dator och sno ditt kreditkortsnummer. En cracker däremot sysselsätter sig med att ändra koden i komemrsiella program, för att t.ex. få 30 dagars trial versioner att fungera efter trialen, eller att få spel att fungera utan skiva. fel, en "riktig" hacker är en vanlig person som programmerar etc, det är crackers som för det du sade. Crackers kallar ibland sig själva för hackers, men riktiga hackers gör inte olagliga saker.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 säkert, du är 14 år. Jag kanske inte är hacker men jag vet hur man hackar och jag kan hacka. Varför skulle jag inte kunna det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag vet hur man hackar! Ta en penna, och börja hacka på bord, eller dyl. Nu är du en elite hackah! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jag brukar leka lite med mina polares datorer i cmd när jag är på LAN.. Shutdown går på högvarv när jag inte har nått att göra.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 jag vet hur man hackar! Ta en penna, och börja hacka på bord, eller dyl. Nu är du en elite hackah! själv är jag en 1337 hackah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jag kan hacka 4st pennor i taget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jag kan hacka 4st pennor i taget Wow! Jag har bara klarat 2 st! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Yay! 2 sidor Off-Topic! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Yay! 2 sidor Off-Topic! Heh, Jo.. @ vigge: Nej det är inte en vanlig person som programmerar det är en Väldigt skicklig programmerare som kan mer en tex. C++ och andra språk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 @ vigge: Nej det är inte en vanlig person som programmerar det är en Väldigt skicklig programmerare som kan mer en tex. C++ och andra språk Han menade ju att det var nån som inte gjorde något olagligt när han höll på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Han menade ju att det var nån som inte gjorde något olagligt när han höll på. precis.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag kan hacka 4st pennor i taget Jag kan hacka 19 stycken pennor i taget! 1 mellan varje finger (dvs 10 fingrar rymms alltså 8 stycken där) 3 i munnen 1 mellan varje tå (dvs 10 tår rymms alltså 8 stycken till där....) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 HA! Jag har 2st i näsan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 jag har 5 i munen, 2 i näsan, och 1 i röven Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Jag kan hacka sönder era användarkonton omni inte är snälla.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts