scoxi Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 I have installed GTA3 but when I'm trying to open it a popup comes up and says the following: "Cannot find 640x480 video mode." What is the problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Maybe you shoud fix the screen thing where you choose the upplösning (om nån svensk ser det här så hjälp mig!!!) and choose 640x480 try that and please where are you from? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 wich resolution do you have on the deskop? upplösning: resolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
scoxi Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag har 800x600 på desktop.. har testat med 640x480 oxo samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Men varför pratar du på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 han kanske trodde att forumet var på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Testa med olika upplösningar tills det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
scoxi Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 olika upplösningar i windows eller i spelet? för jag kan inte komma in i spelet.. det kmr upp direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 clockat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
creeper Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 I have installed GTA3 but when I'm trying to open it a popup comes up and says the following: "Cannot find 640x480 video mode." What is the problem? Hur lägger man in bilder här?När man skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Det beror på hur du ska göra, finns så man kan göra länkar till bilden eller så kan du göra en (File Attachment) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Uppdatera drivrutinerna för ditt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
scoxi Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag har dom senaste drivisarna ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Vad har du för grafikkort? Hur många mb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 wich resolution do you have on the deskop? upplösning: resolution Tack så mycket!!! Undra varför han skrev på engelska!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Tack så mycket!!! Undra varför han skrev på engelska!?? jaa han ser ju altt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Har du en laglig version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
scoxi Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 ja, jag har en laglig version.. och jag skrev på engelska för jag trodde det var engelska som gällde eftersom alting är på engelska.. utom alla andra topics och inlägg som jag märkte sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 scoxi har du klockat graffet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts