Lallaren Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 ja eltar efter en annan mod en ns och ts. finns det någon annan bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Sven Co-op Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 den e bra ja men om jag har den så kan jag itne spela hl,ns och TS för då kommer nåt med felrapoort :'( vet du va som e fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 du måste uppdatera HL med den nya patchen. 1.0.0.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag citerar en dum snubbe på sweC Det finns en as cool mod till cs, som heter half-life Jag spelar bara Natural Selection. Det är så jävla kul, specialt då man har en bra comm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 jag har patchen 1.1.1.0 ... men vad e länken till den andra patchen då? kan du någon så skriv gärna upp den / Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 the-copy, vad har du för nick? Jag spelar också NS, det är mums! Jag har spelat det sedan 1.0 kom (alltså typ samma dag som releasen) men jag har tagit ett litet uppehåll nu (eller nyss, har precis börjat igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jag citerar en dum snubbe på sweC Jag spelar bara Natural Selection. Det är så jävla kul, specialt då man har en bra comm. Hahahaha! Jag garvar nästan så mycket att jag ramlar av datorstolen! Ontopic: Vänta tills HL2 kommer ut istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Det kan nog ta ett tag innan HL2 kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Det kommer ju komma en ganska härlig mod till HL2.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 om du gillar db så kan du spela efc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Och HL2 é inte särskillt skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 the-copy, vad har du för nick? Jag spelar också NS, det är mums! Jag har spelat det sedan 1.0 kom (alltså typ samma dag som releasen) men jag har tagit ett litet uppehåll nu (eller nyss, har precis börjat igen) Jag heter Krukan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 CS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Är itjne det det där totala jävla skit spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) Hehehe, testade ns idag. Det var kul... "Smugglar med mig datorn + bredband när perman tar slut. " cs? det är ju tråkigt värre Redigerad 9 januari, 2004 av Sh0NuFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Skit tråkigt att vara marine! BLÖH! Ailen är grejor, det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Skit tråkigt att vara marine! BLÖH! Ailen är grejor, det! Nej! Marines var ju jätteroliga, fast det var verkligen skit att vara commander. Men kul att kuta runt och skjuta ihjäl små aliens, fast. Vad F*N var det för mammut som kom och försökte slå ihjäl mig?? Lite hemsk pryl det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 ja eltar efter en annan mod en ns och ts. finns det någon annan bra? Det finns ju en 007 GoldenEye mod till Half-Life...! Hade den en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 vart laddar man hem dod ?? hittar baara fileplanet och där måste man vaara medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts