GTA_Erik Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Är det någon som vet hur man klarar sista banan? Jag har försökt massor med gånger men jag lyckas bara butta ner han tre gånger. Är det någon som vet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Är det någon som vet hur man klarar sista banan? Jag har försökt massor med gånger men jag lyckas bara butta ner han tre gånger. Är det någon som vet? :'( Gör precis som du gjort, du måste knuffa ned honom från kanten 5 gånger (om inte mer ) Glöm inte att parera så ofta du kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Har för mig att du ska använda killing move på han fingrar också. När han hänger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Har för mig att du ska använda killing move på han fingrar också. När han hänger där. Eftersom han hade fått ned honom 3 ggr så förutsatte jag att han hade gjort just så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 du skall ta ner han för klippan så han hänger, sedan skall du trcka på mellanslag, så frodo slår honom i huvuv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 trcka på mellanslag Eller R2 beroende på om du har spelet till PS2 eller PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Eftersom han hade fått ned honom 3 ggr så förutsatte jag att han hade gjort just så. Jaha, oj... Har inte kommit dit själv så jag visste inte.... Kollade guide... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Är spelet Kul? vad är det förr skillnad på det å Två tornen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Yes, yes! Jag klarade det! Tack för all hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Det är lite snyggare, bättre och större banor, fler gubbar att spela som och massa olika färdigheter för varje gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts