MR_Lene Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag satt och läste lite i defult.dat när jag moddade lite och då hittade ja blablabla !Teargas!blablabla...så jag funderar på om de va meningen att de skulle finnas från början? BTW:Jag vet att de bara fins på ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 vad konstigt att du vet att det bara finns till ps2, för det finns till pc också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 vad konstigt att du vet att det bara finns till ps2, för det finns till pc också Utan att man har moddat in den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Kan man få det till PS2 utan att modda, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Kan man få det till PS2 utan att modda, då? Ja. Det finns till ps2 men inte pc. Old news Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Kan man få det till PS2 utan att modda, då?jaa..iaf va ja har hört...föressten...hur ska man kunna modda ett ps2 spel? Ja. Det finns till ps2 men inte pc. Old news Jaja men de va inte frågan Redigerad 6 januari, 2004 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 vad konstigt att du vet att det bara finns till ps2, för det finns till pc också the-copy det finns inte till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Ja, och tittar man i gta3.img hittar man bl.a. Gasgrenade.dff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jaja men de va inte frågan Vad vad det du undrade då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 the-copy det finns inte till PC Om du quotar hans inlägg så förstår han nog att du menar till honom, så du behöver inte quota och skriva hans namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Ja, och tittar man i gta3.img hittar man bl.a. Gasgrenade.dff... om det finns *.dff och *.txd kan man ju byta tex hand granaten mot en tårgas granat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Om du quotar hans inlägg så förstår han nog att du menar till honom, så du behöver inte quota och skriva hans namn Har en vana till det.. det är ju lättare å fatta då.. har sett vissa svara på andras Quote fast menat nån annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) tårgas mod varsegod f'*n vilken poet jag är :edit: bifoga inte onödiga bilder ss_tgp.zip Redigerad 6 januari, 2004 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 tårgas mod varsegod f'*n vilken poet jag är :edit: bifoga inte onödiga bilder Najs, å tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 tårgas mod varsegod f'*n vilken poet jag är :edit: bifoga inte onödiga bilder Vars är vapnen? å vart ska man sätta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Vars är vapnen? å vart ska man sätta den? den är bakom polisstationen på första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 den är bakom polisstationen på första ön de vet jag.. men jag menade i mappen .. asså vart ska jag sätta den här?... i D: tänker jag på då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Gå in på data mappen. Gör backup på Main.scm. Lägg in den nya main.scm i data mappen. obs! du måste trycka New Game annars krachar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Gå in på data mappen. Gör backup på Main.scm. Lägg in den nya main.scm i data mappen. obs! du måste trycka New Game annars krachar spelet Fixat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Visste ni att polisen dör av tårgasen?.. proppade vägen med tårgas å sen var han död han kanske fick behållaren i skallen Redigerad 7 januari, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts