Pico Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Kan man ta bilar från GTA III > Vice utan att man måste göra något? Typ "omvandla"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag har för mig det, borde ju gå eftersom man kan ta custom bilar och göra så. Det är ju bara att prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jo... det ska väl gå...! Tror jag iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Kan man ta bilar från GTA III > Vice utan att man måste göra något? Typ "omvandla"... Ja det går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Mohahaha det gick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Hmm, nu fick jag lite galna idéer... vad heter vapenfilerna (.dff och .txd) i gta3.img i GTA 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 det funkar inte tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 det funkar inte tror jag vad funkar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Man kan iallafall inte flytta GTA3 skinnet till Vice City det blir helt miffat!!! hehe men jag tror att man kan flytta vapen från Vice till GTA3 jamena varför inte (jag tror man kan göra tvärtom också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Man kan iallafall inte flytta GTA3 skinnet till Vice City det blir helt miffat!!! hehe men jag tror att man kan flytta vapen från Vice till GTA3 jamena varför inte (jag tror man kan göra tvärtom också) så man kan asså ta bilar från GTA III till VC? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_d Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 man kan inte använda alla bilar men man kan använda vissa som inte är låsta till gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Hmm, nu fick jag lite galna idéer... vad heter vapenfilerna (.dff och .txd) i gta3.img i GTA 3? GTA VC\models\generic\weapons.dff GTA VC\medelsmisc.txd Jag försökte få in en ak47 i VC en gång men fick aldrig texturen att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 man kan alltså få in bilar i gta vice city från gta 3... men kan man få in bilar från gta vice city till gta 3 ? tex, få en mc i stället för Kuruma ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 man kan alltså få in bilar i gta vice city från gta 3... men kan man få in bilar från gta vice city till gta 3 ? tex, få en mc i stället för Kuruma ? Nej dom är gjorda på ett sätt som GTA3 inte klarar av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 skit ! (bakom tangentbordet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts