DanjO Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Admin, jag undrar om det är ok om jag har denna bild? P.S Ta bort topicen efter du svarat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Pm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag menar att det inte bryter mot reglerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Nejnej, det är lugnt, men pm:a som sagt i fortsättningen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Och förminska din sig! Kan inte folk läsa reglerna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Pm:a? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Pm:a? PM = Personal Message Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Använd alltså den här om du ska PM:a någon http://www.gtasajten.com/forum/style_images/Hivernal-083/p_pm.gif För övrigt tror jag att Avataren är helt okej och att signaturen är på tok för stor! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts