3reZZ Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 vet nån vart man kan ladda ner... reklam snutten på Ed? på kanal 5.. när dom typ.. snackar att dom pratade om grejer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 vet nån vart man kan ladda ner... reklam snutten på Ed? på kanal 5.. när dom typ.. snackar att dom pratade om grejer.. Nej... jag tror nog inte man kan ladda ner en reklamfilm som kommer stanna kvar i några veckor! . Men om du har TV-IN så kan du ju alltid vara redo med att "recorda" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Åh, gud vad jag hatar den reklamen! Stuff stuff... stuff..! Well, we talk stuff! Not stuff! Stuff stuff stuff stuff! (ungefär) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Åh, gud vad jag hatar den reklamen! Stuff stuff... stuff..! Well, we talk stuff! Not stuff! Stuff stuff stuff stuff! (ungefär) - You talk to me like iam a complete stranger. - We talk about stuff! - No, not that kind of stuff... stuff! - Look, I have lots of stuf to do. Det kan vara lite småfel men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts