Jocken Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Vilken ö är main island ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Titta på länken "Har ni sett den"riktiga" kartan"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 man börjar ju på högra ön, typ längst ner... men centrum och allt sånt är på vänstra ön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 man börjar ju på högra ön, typ längst ner... men centrum och allt sånt är på vänstra ön.. mhmm......men man ska ju bara klara 10-15 uppdrag sen kan man komma till andra ön..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag har läst att man har alla öarna från början det stog på en amerikansk sida och spelet har släppts i amerika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 det står olika överallt.. på vissa ställen står det att hela banan är öppen från start, men på andra ställen står det att man måste klara 10-15 uppdrag och jag hoppas att den inte är öppen från start.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 det står olika överallt.. på vissa ställen står det att hela banan är öppen från start, men på andra ställen står det att man måste klara 10-15 uppdrag och jag hoppas att den inte är öppen från start.. Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Håller med till 100%!! Det går fortfarande inte skriva W ordet så varför envisas ni??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Håller med till 100%! för att det är skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Håller med till 100%! för att det är skoj Jo men att bara skriva det borde anses som spam....ett bra sätt är att när någon skriver det får den personen inte logga in på forumet på 15 min....går det att fixa hultan för det här börjar bli störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 funnylin:Du behöver inte vara chef här.....vi klarar oss själva....(Några iaf). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 W.O.R.D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jo men att bara skriva det borde anses som spam....ett bra sätt är att när någon skriver det får den personen inte logga in på forumet på 15 min....går det att fixa hultan för det här börjar bli störande Jag håller med om den ändras till Håller med till 100%! måste man inte skriva t.ex w.o.r.d eller w*ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 funnylin:Du behöver inte vara chef här.....vi klarar oss själva....(Några iaf). Har jag sagt att jag är chef?....ser du inte skillnad på förslag och direkta order??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts