Shit_kid Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 När jag komer in på Gtasajtens server så kommer det upp ett meddelande där det står Disconnected: Suspect trainer "nånting".. Jag har ju tagit bort den.. Det gjorde jag innan jag startade spelet.. Vad ska jag göra..? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Prova att installera om Vice City och MTA så borde det fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Ny fråga.. Kan man köra MTA LAN..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Ny fråga.. Kan man köra MTA LAN..? Funkar så vitt jag vet.. Har lirat det på LAN själv så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Niiiiiice.. Startar man på samma sätt då eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Niiiiiice.. Startar man på samma sätt då eller..? Jag har ingen aning.. Jag bara connectade till deras spel så var det bara att lira.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 det dära med trainer kan vara riktigt jobbigt... jag har inte nån trainer på gta spelen men på Mafia har jag en. det påverkar tydligen MTA. så du kanske har en trainer eller liknande på nått annat spel, som du kan testa att ta bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Och så en TREDJE fråga.. .. Idag när jag körde MTA blev jag dödad av en kille som hade en Flamethrower.. Han sa att han hade fått den när han hade dödat en kille.. Vart finns den någonstans..?.. Vet nån om det finns nån Sniper..? *Edit* Ingen som vet..!?..*/EDIT* Redigerad 11 januari, 2004 av Shit_kid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts