Jump to content

Mafia Mods

Holta
 Share

Recommended Posts

de sidor som va rätt stora med mafia moddar har va jag vet faktiskt lagts ner... nu var det iof ett bra tag sen jag kollade...

angående moddarna till mafia så är bilarna tex, riktigt tråkiga när dom är moddade... dom blir inte den nya moddade bilen förens du sätter dig i den.. ;)

jag vill minnas att jag höll på i timmar på en biljävel men gav sen upp...

www.mafiamods.com, har gått och blivit cp på min webbläsare vad jag fattat det... kan fungera för dig.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
de sidor som va rätt stora med mafia moddar har va jag vet faktiskt lagts ner... nu var det iof ett bra tag sen jag kollade...

angående moddarna till mafia så är bilarna tex, riktigt tråkiga när dom är moddade... dom blir inte den nya moddade bilen förens du sätter dig i den.. :blink:

jag vill minnas att jag höll på i timmar på en biljävel men gav sen upp...

www.mafiamods.com, har gått och blivit cp på min webbläsare vad jag fattat det... kan fungera för dig.. >_<

det beror helt på hur du lägger in den.. lägger du bara in car00 så blir det en vanlig tills du sätter dig i den, men lägger du in car10 syns den alltid med det nya skinnet. Car01, car02, car03, car11, car12 och car13 är olika färger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor