Arvid Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 När jag försöker joina gtasajtens mta server går allt bra ända tills jag kommer till laddnings screenen där jag får unhandled exception. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_d Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 det kan vara nåt fel på ditt gta..... eller på mta och när du kör mta måste du vara helt säker på att ditt gta är orört omoddat allså. om det är det så måste du fixa ett nytt mta. du kan försöka att installera om gta och mta och sedan försöka igen. det funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 jag hade bara glömt att ändra game version till 1.1 Btw, varför är en del röda, andra gula på radarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 vissa sitter i fordon och vissa går (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 ska man ha 1.1 för att köra mta då gör jag de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_d Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 1.0 ,1.1, 1.0 crack , det beror på vad du väljer för server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag har spelat MTA i några timmar nu och tycker att en sak är underlig. Oftast tömmer jag 3-4 magasin på någon utan att han dör och sedan dödar han mig på bara några skott. Är det fördröjningen som gör att det blir så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 det undrar jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_d Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 servern är lite trög eller så har du för hög ping och då laggar allt ibland när servern är trög så kan man skjuta igenom både bilar och hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance2003 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Tycker att det är väldigt dåligt att det inte går att köra MTA på Windows 98 Fast det finns kanske någon patch som gör att det går?Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag har fått över 900 i ping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts