Ceone Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag har laddat ner Marks Fun Island . Men hur lägger jag in den?? Ska jag lägga den filen jag ladda ner nån stans?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Läs ReadMe filen! Då kan det gå lite lättare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag fick ingen read me fil till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Vars laddade du ner det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 GTAMODS.COM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag fick ingen read me fil till! Vilka filer följer med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 en helt vanlig fil .zip heter den men det är ingen zip fil... så här ser filen ut jag fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 en helt vanlig fil .zip heter den men det är ingen zip fil... så här ser filen ut jag fick Det kanske är en scm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 aja vad den än e så behöver jag hjälp hur lägger jag in den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Det är fel..Eller den kanske inte e fel men gå in på denna sidan den e mycket bättre att ladda ner den modden på. Jag har den. den är länkad direkt så det är bara att trycka på Manuel intallation eller automatisk. P.s Jag tyckte inte det va så kul som det ser ut. Ganska dålig faktisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Glömmde länken varsegod MArks fun island Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 var e länken??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 men oj!du måste zippa upp den med typ winzip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts