Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Klicka här. Ganska likt GTA3 va? Tänk om man kan lägga över IMG, TXT, COL, IDE och IPL filerna till sin GTA3 mapp, vad händer då? Om de är uppbyggda på samma sätter borde vi alltså få fram Vice City i GTA3! Mycket intressant det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Klicka här. Ganska likt GTA3 va? Tänk om man kan lägga över IMG, TXT, COL, IDE och IPL filerna till sin GTA3 mapp, vad händer då? Om de är uppbyggda på samma sätter borde vi alltså få fram Vice City i GTA3! Mycket intressant det här! ......skulle tro det blir något systemfel då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ja, jag skulle tro att Rock* har fixat så att Vice och GTA3 inte går att "mixa ihop" på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Funny, tror det gör man i kyrkan.. Kanske borde testa att byta ut dom och se vad som händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Funny, tror det gör man i kyrkan.. Kanske borde testa att byta ut dom och se vad som händer.. Men eftersom jag aldrig går till kyrkan så sitter jag framför datorn och tror istället!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Funny, tror det gör man i kyrkan.. Kanske borde testa att byta ut dom och se vad som händer.. man får väll tro ändå? jag TROR att gta vice city blir värdens bästa spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 är det någon som har testat och göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 är det någon som har testat och göra det??? Knappast eftersom det inte har kommit ut i Sverige än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Knappast eftersom det inte har kommit ut i Sverige än. Och även för att det inte kommit till PC överhuvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Och även för att det inte kommit till PC överhuvudtaget Det var en bra poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Det var en bra poäng. Tack....fick fundera en bra stund innan jag kom på det!..Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Fattar ingenting?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Fattar ingenting?!?!? Vad är det du inte fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jävligt onödigt å dra upp den här gamla tråden med att skriva "haha"... Tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jävligt onödigt å dra upp den här gamla tråden med att skriva "haha"... Tönt. fan vad sur du är... (inte bara här). om det är för att du försöker vara tuff så kan jag ju säga att det är inte lönt att fortsätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jävligt onödigt å dra upp den här gamla tråden med att skriva "haha"... Tönt. öhh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 öhh... och nu skriv: öhh... det var väldigt onödigt, om du inte slutar att spama så kommer the BIG boss att kicka dig här i från _______________________________________________________________ jag tror att vi har en vinnare i THE SPAM CONTEST he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 (redigerad) Men förlåt då... Ge priset till KommunisteN istället. Den förtjänar han... ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Du kanske menade KommunisteN? Redigerad 30 december, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 KansKe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts