Haggard Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Jag ska bygga min hemsida med Anteckningar Jag tänkte sen lägga upp den på PASSAGEN! ...Så, hur gjorde ni?? Eller hur skulle ni göra?? Tipsa här nedan! Redigerad 15 januari, 2004 av mr vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Att göra en sida med frontpage är la bara att fälja hjälp pch guider! Jag kan inte använda sådana äckliga saker som wysiwyg så räkna inte med hjälp härifrån, tyvär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Nej b-one ska du inte välja.. Dem är ostabila och dessutom har de inte backuper som fungerar.. Deras serverar krachade för att tag sedan och då hade deminte backuper . Så välj typ loopia eller hemsida.net eller något annat seriöst.. Bara för att b-one är billiga behöver dem inte vara bra. Nu vet jag jag tycker att du ska välja Gtasajtenuf.com . Redigerad 5 januari, 2004 av SF_COOL_SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Om nu jag gör en hemsida, så rör inte jag FrontPage enns.. Det kommer med onödiga taggar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 de "onödiga" taggarna gör koden WC3 äkompitabel' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 de "onödiga" taggarna gör koden WC3 äkompitabel' Och dom är långt ifrån onödiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 tips: det är lättare att göra den i notepad/wordpad! själv skriver jag all kod i EditPlus 2, som har en viktig funktion som kallas för "Syntax highlighting". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Om nu jag gör en hemsida, så rör inte jag FrontPage enns.. Det kommer med onödiga taggar och sånt. Om du inte gillar onödiga taggar så är det bara att redigera bort dem med notepad efter att du har sparat.. Men jag håller med varför ska man använda Front Page =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Använd antecknar de är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 tips: det är lättare att göra den i notepad/wordpad! själv skriver jag all kod i EditPlus 2, som har en viktig funktion som kallas för "Syntax highlighting". Är EditPlus 2 gratis? btw, vad är syntax highlighting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Och dom är långt ifrån onödiga. jag syftade på att han menade att dom var onödiga, fast det kanske du också menade.. hmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) jag syftade på att han menade att dom var onödiga, fast det kanske du också menade.. hmm.... Jo, det var det jag menade. Redigerad 6 januari, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 säger bara en sak... notepad duger gott.. men om man ska vara bra så är Dreamweaver bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Är EditPlus 2 gratis? btw, vad är syntax highlighting? Syntax highlighting byter färg på de olika syntaxen i koden så att det blir lättare att läsa,editera och skriva ny kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Är EditPlus 2 gratis? btw, vad är syntax highlighting? 1: Nej 2: den "färglägger" kod, så det blir lättare att alla operatorer, variabler, funktioner, strings osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 quanta är bra, ett program som man skriver sidor i. Jag har både provat php och html i den, och den highlightar båda rätt Ingen WYSIWYG, men bra om man inte kan ändå, för det finns knappar på en list som man kan klicketilicka på, så, ja, kommer dom in i koden. Finns till Linux iaf, det var där jag använde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Jag håller på med min clans sida på clanTK.rr.nu dock har jag använt en färdig design för att jag inte kan gjöra själv... Änsålänge bara Video och Home som funkar! Redigerad 6 januari, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 vart fårman frontpage ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 vart fårman frontpage ifrån? Du kan väl pröva att söka på Microsofts hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts