Tigern Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag har min hemsida på dot.tk. Då heter sidan www.nhlsajten.tk . Men då funkar den inte, den funkar bara om man skriver www.freewebs.com/nhlsajten . Vad är det som är fel? Hur gör jag för att rätta till felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Skulle ja kunna få va me å hjälpa till på din sida ? Den va ju as bra gjord ! EDIT : Men ja vet tyvär inte varför din hemmsida blir så ! Redigerad 5 januari, 2004 av Riiille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Skulle ja kunna få va me å hjälpa till på din sida ? Den va ju as bra gjord ! EDIT : Men ja vet tyvär inte varför din hemmsida blir så ! Självklart ska du få vara med och hjälpa till, skicka ett mail till mig på nhlsajten@hotmail.com och skriv lite om dig själv t.ex. Namn, ålder, yrke/skola, intressen. Skriv också vad du vet om NHL, följer du NHL mycket m.m. Jag återkommer med vad du kan hjälpa till med! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Du de låter toppen tar å skickar till den e-mailen på en gång ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Det funkar för mig! Det är en gratis .tk adress, inget med garanterad funktion och liknande! Om du vill ha mer seriöst så är .se / .com eller dylik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Det funkar för mig! Det är en gratis .tk adress, inget med garanterad funktion och liknande! Om du vill ha mer seriöst så är .se / .com eller dylik! Jaså det visste jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 du måste ha minst 30 besökare deförsta 90 dagarna annars så försvinner den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 nhlsajten.tk funkar för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 för mig också men dryg är det som i helhavre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts