Blaque Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 http://www.tacticalpursuits.com/images/avatars/vicecitymap800.jpg (Förstora kartan, 1.5Mb) Det ser ju grymt ut! Fan att Vice inte släpps till PC samtidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jag lägger in den här som jag tog 10 min av mitt liv till att göra... ´ http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/varfor_gjorde_jag_den_har.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Den kartan ser ut att vara tagen från nån bok.....jag chansar på VC guide bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Hmm..8-ball kommer tydligen va med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 fan vad många "vc police department" det finns... förresten om ni ska säga nåt, var snäll att INTE quota på den här topicen... som ingen har gjort men gör inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Den kartan ser ut att vara tagen från nån bok.....jag chansar på VC guide bok Nja, vad jag förstod så var det här kartan som följde med spelet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Har du nån förklaring samool(Till varför man inte ska det)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 att om alla gör det när vi har dom där stora bilderna blir det lite jobbigt... fattar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Nja, vad jag förstod så var det här kartan som följde med spelet!? Den till GTA3 var MYCKET snyggare....hmm....om det kommer till PC hoppas jag kartan ser ut som den gjorde till 3:an(Designen alltså inte staden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Kan man inte förstora den där kartan i färg för jag vill se vad som står i dom där rutorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 det är 4 st polisstationer pengatryckeri, shooting range =) köpcentret ligger där uppe till höger där dom 4 affärerna hänger ihop i en ruta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Kan man inte förstora den där kartan i färg för jag vill se vad som står i dom där rutorna? Klicka på länken under kartan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Wow....snart kommer ViCe CiTy ut.......fy va kul deyt kommer att bli.....R* kommer att tjäna biljoner på det spelet...eller hur?...MÅNGA kommer till att köpa det......och det har REDAN släppts i usa......7-6 dagar kvar tills det kommer ut.......Så var beredda med pengarna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Kartorna är olika i PAL och NTSC versionerna!! De här anses väl som en spoiler?! Du får ju se hur hela staden ser ut i detajl!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Hmm..8-ball kommer tydligen va med.... borde inte han vara typ 5-10 år då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 han låg i redan då vettu =) kanske är hans farsa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 borde inte han vara typ 5-10 år då? Hur gammal kan 8-Ball va i GTA3 ca.25 år han är väll 5år och har en "bomb shop" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 säkert hans pappa som äger och sköter den... kan man får se en film med 8-ball som springer runt och är 5 år gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 lol sätter en bil bomb sätter så den sprängs om 10 sekunder 7 åringen (8-Ball) springer därifrån Vercettí går in i bilen Vercettí blir konfetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 han låg i redan då vettu =) kanske är hans farsa =) Ja det måste ha varit hans farsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts