Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Hur får man in blueprintsen i zmodeler? Redigerad 5 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Varför ska du ha in blueprintsen i Zmodeler?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Varför ska du ha in blueprintsen i Zmodeler?? För att man modellerar efter dom. Höger klicka på där man bestämmer vinkel(t.ex "right"), välj Background->Image->Load Image och tryck på "Add", välj din bild och tryck sedan på ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) För att man modellerar efter dom. Höger klicka på där man bestämmer vinkel(t.ex "right"), välj Background->Image->Load Image och tryck på "Add", välj din bild och tryck sedan på ok. Okej men fronten saknas ju då!!!! Redigerad 5 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Okej men fronten saknas ju då!!!! Du får ju göra så i varje ruta.. En från sidan, en bak och en framifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Du får ju göra så i varje ruta.. En från sidan, en bak och en framifrån.. Jo det har jag gjort men nu har jag ett problem till: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 1: select->single + SEL knappen 2: Ta den rektangel formade markerings verktyget och dra över objectet (rectangle easy seclector) 3: Nu är objektet RÖTT och välj Modify->move (SEL knappen måste vara intryckt) och välj (vertices eller edges) och håll over objektet och dra. OBS: SEL knappen är till för att dra alla de ytor du har markerat RÖTT. Om du inte har SEL knappen intrykt så drar du bara ut enstaka eller punkter kanter. Använd x.y.z för vilken vikel och håll Hoppas jag kunde hjälpa dig!!!! P:S antar att du redan vet dedär med X:Y:Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 P:S antar att du redan vet dedär med X:Y:Z Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Nope Det är dom olika vinklarna, man väljer vilken man ska ha på menyn längst upp. Redigerad 6 januari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Det är dom olika vinklarna, man välken vilken man ska ha på menyn längst upp. Förklara lite mera utförligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Men.. Min teori: y: sidan x: framifrån z:uppifrån? Redigerad 6 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Min teori: y: sidan x: framifrån z:uppifrån? Det var fel va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Z= pekar not bilens framdel. Y= pekar mot taket. x= pekar mot sidorna av bilen, höger o vänster du verkar ha en massa att lära dig , men man ska inte ge upp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) du verkar ha en massa att lära dig , men man ska inte ge upp!! Nej det ska man inte!! / Hur "movar" man det blå fältet så den blir så här: Redigerad 6 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Modify->Move tror jag dert var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Modify->Move tror jag dert var. Nix, det går inte flytta till höger EDIT: SEL-knappen var på Redigerad 6 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Nix, det går inte flytta till höger EDIT: SEL-knappen var på Först markerar du allt och flyttar ut det till bilens sidokant.. Sen markerar du att du vill flytta varje punkt för sig och drar dom till sin plats på sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 9 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Nu har jag ett problem till: när man exporterar och kör bilen i vice city så blir den helt vit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts