the-copy Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 om jag skulle ha en sådan skulle jag sälja den och köpa lian-li fulltower! DET, det är sexigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jag tycker synd om er som tycker dom e "sexiga" dom e ju as fula!!! jamena vem vill ha en alien på datan om man inte KLISTRAR på en bild eller så men annars!!! Så det är synd om oss? Jaha, ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 tack för att du tycker synd om oss Datorerna är skit snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Nyckel dåligt men ja håller med dom e så jävla sexiga!! @ stell nej tyvär föresten hur bra är dom? man får välja specs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 men de kan vara ganska grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 "det sägs" att dom är anpassade för gaming sexy... vill ha en sån :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Vad menar alla med fula? Dom är ju skitsnygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 ja, smaken är som baken. delad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 om jag skulle ha en sådan skulle jag sälja den och köpa lian-li fulltower! DET, det är sexigt! Dom är ju fula ...men lyxiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Lian-li är så jävla bäst! Har en PC60 nu... Ska köpa aluminuim fronter till CD läsaren och DVD brännaren och till floppyn! HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Lian-li är så jävla bäst! Har en PC60 nu... Ska köpa aluminuim fronter till CD läsaren och DVD brännaren och till floppyn! HAHA! Länk? Alien är snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Lian-li är så jävla bäst! Har en PC60 nu... Ska köpa aluminuim fronter till CD läsaren och DVD brännaren och till floppyn! HAHA! Har du det till höger på bilden? Isåfall http://invisionfree.com:54/19/132/emo/icon_sick.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Lian-li är så jävla bäst! Har en PC60 nu... Ska köpa aluminuim fronter till CD läsaren och DVD brännaren och till floppyn! HAHA! Vad är aluminuim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 eightball: Det där är gammla designen detta har jag: GTA3 freak: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 eightball: Det där är gammla designen detta har jag: GTA3 freak: Inte speciellt på nått särr tycker jag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts