Crice Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Men det är ju min KOMPIS!!! sluta anklaga innan du vet plz jag var hemma hos honom igår! Haha, om du var hemma hos honom, hur kan det då vara din IP? BUSTED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Haha sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Funnylin kan Banna mig om han vill, men Jag har iaf INTE gjort 2 avändare... Redigerad 8 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Funnylin kan Banna mig om han vill, men Jag har iaf INTE gjort 2 avändare... OK, men du kanske inte har gjort 2 användare då. Men du har gjort 2 inlägg precis efter varann! Som man inte får göra! Editera istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 OK, men du kanske inte har gjort 2 användare då. Men du har gjort 2 inlägg precis efter varann! Som man inte får göra! Editera istället! Ja vet Men det är väl inget att hacka upp sig på? ok glöm allt detta Oviktiga tjafs och Tråkigheter så skriver vi vad topicen EGENTLIGEN handlar om :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RamboSmurfen Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 det hade vart grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Haha, om du var hemma hos honom, hur kan det då vara din IP? BUSTED! Hur vet du att det är hans ip och inte hans kompis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Hur vet du att det är hans ip och inte hans kompis? ÄNTLIGEN någon på min sida! man ska bli bannad för att man skriver ett inlägg hemma hos någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Haha, om du var hemma hos honom, hur kan det då vara din IP? BUSTED! fattar inte riktigt vad du menar men Han kanske var hos sin kompis å loggade in där å kollade på gtasajten lite...lr tvärt om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 fattar inte riktigt vad du menar men Han kanske var hos sin kompis å loggade in där å kollade på gtasajten lite...lr tvärt om? Precis jag var hos honom och kolla på gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Har kollat upp det där nu! Jag väljer att tro på Danjo! Back on topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Men du har gjort 2 inlägg precis efter varann! Som man inte får göra! Editera istället! finns inget som säger att det är förbjudet, men det är bättre o editera..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 14 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Har kollat upp det där nu! Jag väljer att tro på Danjo! Back on topic! Funnylin Äntligen så tror du mig. p.s Ta bort allt skit snack om det där tar bara massa plats och får folk att skriva om saker som topicen inte handlar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) -null- Redigerad 18 januari, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Har en klasskompis som har en dataspelande pappa som i sin tur är lärare på vår skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Jag har hört av vissa här på forumet har föräldrar som spelar typ callofduty Gta vc öch andra spel. skulle det vara mina päron skulle jag dö , istället för att tävla med ens bror som kommit längst på mafia så tävlar man med Morsan!!! Nån här som tycker som jag??? Jag brukar köra multiplayer på Half-Life/Counter-Strike med min låssaspappa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag brukar köra multiplayer på Half-Life/Counter-Strike med min låssaspappa.... Tufft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts