samool Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Riiile: din sig är onödigt hög & lång, kan du inte ta bort allt vitt? den är väl lika hög ändå förutom minus 2 mm. och det hjälper knappast Han kan ju vända den upp o ner..då blir den ju mindre också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Om om farsan gjorde det skulle det vara jättebra..då skulle han förstå att jag behöver en bättre dator till mina spel..sitter med en P3 500 mHz.. Jag ska köpa en Celeron 2.2 gHz...suck.. CELERON!! De suger ju.. :'( Har inte råd med bättre... moderkort, hårddisk, grafikkort (64mb) har jag...bara att köpa CPU:n och lite ramminne...Min budget tillåter bara 256mb, tyvärr DEN DATORN KOMMER ATT SUGA FETT!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Det skulle va soft ''Lana Warcraft med farsan'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 min farsa brukar lira VC på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Farsan Spelar Massa MÖRDA OCH VAPEN, Spel . Men Han Har ingen Bra Dator (Får ny i feb ) Morsan Spelar Sims Makin Magic Och Harpan och Kungen och spindel Harpan Och Massa Andra Trökiga Spel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okboy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Farsan Spelar Massa MÖRDA OCH VAPEN, Spel . Men Han Har ingen Bra Dator (Får ny i feb ) Morsan Spelar Sims Makin Magic Och Harpan och Kungen och spindel Harpan Och Massa Andra Trökiga Spel . making magic är ju inte tråkigt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 kom o tänka på när jag va hemma hos en polare för många år. Hans farsa, som då va typ i 50-års åldern satt o spelade Super Mario på N64 och polaren sa "Nu ska vi spela" typ. Då sa han farsa typ "Nee, jag har ju klarat så långt nu" Polarn och hans farsa satt o lana Quake nån gång me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 kom o tänka på när jag va hemma hos en polare för många år. Hans farsa, som då va typ i 50-års åldern satt o spelade Super Mario på N64 och polaren sa "Nu ska vi spela" typ. Då sa han farsa typ "Nee, jag har ju klarat så långt nu" Polarn och hans farsa satt o lana Quake nån gång me Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 haha...typ alla i min clan har ju egna familjer och en del av deras barn är med i clanen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Min pappa vill lana sof2 med mig hela tiden och mamma spelar typ Half Life och Age of mythology hela tiden.... tur att de har varsinn egen dator så de inte måste sitta vid min.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jag har hört av vissa här på forumet har föräldrar som spelar typ callofduty Gta vc öch andra spel. skulle det vara mina päron skulle jag dö , istället för att tävla med ens bror som kommit längst på mafia så tävlar man med Morsan!!! Nån här som tycker som jag??? Tycker att det är helt okej att farsan sitter uppe till tre och spelar kingdom hearts alldeles svettig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Okboy? e de Ralle? aja bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RamboSmurfen Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 mina föräldrar spelar typ inget *tur* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 mina föräldrar spelar typ inget *tur* Akta dig! Min farsa lirar sof2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RamboSmurfen Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 DanjO, DanjO, DanjO nu har du brutit mot ett av forumets budord genom att skapa en till användare! Fruktansvärt onödigt! Och spamma inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 DanjO, DanjO, DanjO nu har du brutit mot ett av forumets budord genom att skapa en till användare! Fruktansvärt onödigt! Och spamma inte! Haha busted! Bara jag som spelar data spel i familjen (förutom syrran). Ganska skönt faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Men det är ju min KOMPIS!!! sluta anklaga innan du vet plz jag var hemma hos honom igår! Redigerad 8 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okboy Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 MIN FARSA BRUKAR SPELA NEED FOR SPEED HOT PUIRSUIT OCH GRAN TURISMO. HAN OKUPERAR TV-SPELET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Det skulle ju vara ashäfftigt att ha en farsa/morsa som spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts