Jump to content

MARDRÖM!!!

DanjO
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om om farsan gjorde det skulle det vara jättebra..då skulle han förstå att jag behöver en bättre dator till mina spel..sitter med en P3 500 mHz.. :wacko:

Jag ska köpa en Celeron 2.2 gHz...suck.. :wacko: CELERON!! ;) De suger ju.. :'( Har inte råd med bättre... moderkort, hårddisk, grafikkort (64mb) har jag...bara att köpa CPU:n och lite ramminne...Min budget tillåter bara 256mb, tyvärr :P

DEN DATORN KOMMER ATT SUGA FETT!!! ;) :'( :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest GTA MAN

Farsan Spelar Massa MÖRDA OCH VAPEN, Spel :) .

Men Han Har ingen Bra Dator (Får ny i feb :P )

Morsan Spelar Sims Makin Magic Och Harpan och Kungen och spindel Harpan

Och Massa Andra Trökiga Spel ^_^ .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kom o tänka på när jag va hemma hos en polare för många år. Hans farsa, som då va typ i 50-års åldern satt o spelade Super Mario på N64 och polaren sa "Nu ska vi spela" typ. Då sa han farsa typ "Nee, jag har ju klarat så långt nu"

Polarn och hans farsa satt o lana Quake nån gång me ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kom o tänka på när jag va hemma hos en polare för många år. Hans farsa, som då va typ i 50-års åldern satt o spelade Super Mario på N64 och polaren sa "Nu ska vi spela" typ. Då sa han farsa typ "Nee, jag har ju klarat så långt nu"

Polarn och hans farsa satt o lana Quake nån gång me ;)

Lol! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;) Jag har hört av vissa här på forumet har föräldrar som spelar typ callofduty Gta vc öch andra spel. skulle det vara mina päron skulle jag dö , istället för att tävla med ens bror som kommit längst på mafia så tävlar man med Morsan!!! Nån här som tycker som jag??? ;)

Tycker att det är helt okej att farsan sitter uppe till tre och spelar kingdom hearts alldeles svettig :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor