kariya Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Min pappa kan knappt starta datorn.. Det ni! men lärde vi inte honom de för några dagar sen? jag säger bara....Mg car club mamma brukar spela spel som härpan och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Så här låter det når jag lyssnar på för hög musik: Pappa: DAVID!!! Sänk Mig: Nej Pappa: OK då stänger jag av strömmen 10 sek senare: Plopp svart i hella huset När pappa kollar på när jag spelar mafia: Pappa: mums en T ford Jag slår på T Forden Pappa: Va fasen varför gjorde du så för Minna föräldrar ska nog inte spela data spel. Dom spelade Donkey kong när det var populärt men inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jag förstår inte riktigt vad budskapet är. jag förstog inte heller det där med att du spela mafia.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 skulle gissa på att han syftar på sin pappas datorkompetens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Morsan kan endast lira pinball.. Det har jag lärt henne.. Hon är faktist bättre än mig.. Farsan kan därimot spela allt windows spel.. Alla kortspel och sånt är han överjävlig på.. Sen har han ett par andra kortspel som han köpt med.. o schackspel o skit.. M$ Flightsimulator har han med ja..! Har faktist fått han att lira MoH:AA mot mig en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jag skulle nog tycka det var rätt kul om päronen spelade ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Farsan lirar rallyspel med ratt... Han är rätt så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Min pappa spelar medal of honor, gran turismo tekken och en j*vla massa spel till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Tror bara pappa vet ett användningområde för en dator: Spela spindel harpan. Och han gör det ju hela tiden också, har han inget roligare att göra eller? Varför har ingen reagerat på att tråden handlar om spel? Aja jag flyttar den dit den ska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Fast min farsa vet iofs vad nästan allt i datorn heter, han ser skillnad på en floppy, hdd, moderkort, cpu, grafikkort, IDE kablar osv. Ballt va? Min farsa med, men det kanske är för att han har jobbat med det sen det typ började komma. En gång fick jag min farsa att spela Soldat över lan med mig, det var ganska coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jag spöade min farsa i CS Det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) "Tror bara pappa vet ett användningområde för en dator: Spela spindel harpan. Och han gör det ju hela tiden också, har han inget roligare att göra eller? Varför har ingen reagerat på att tråden handlar om spel? Aja jag flyttar den dit den ska! " jag öppnade den för att man skulle säga om dom tyckte som jag ... men nu blev den vilka dom spelar... men gör det nu e de ju redan gjort Redigerad 5 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Sen jag köpte NFS:U så sitter farsan fastlimmad framför ps2et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 MIn pappa brukar köra age of mythology Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Min farsa spelar Kungen =) min med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 min farsa lirar kungen och Hoyle card games (en sammling med massa kortspel) När super nintendo var populärt så lirade han det, han lirade då nästan hela Super mario serien.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Min pappa spelar medal of honor, gran turismo tekken och en j*vla massa spel till ahhhhh!! adoptera mig!! Redigerad 6 januari, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 fick min fasra att lira Rainbow 6: Rogue Spear en gång, fast han dog på första banan efter att ha öppnat dörren till hallen på ett museum, där det fanns ett par terrorister, efter det sade han bara "det härär nog inget för mig", och gick ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Haha Vigge89 det kallas dålig förlorare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 min farsa lirar cmr spelen vi har ratt så när vi kör mot varandra så är dett krig om sekunder och hundradelar. morsan brukar spela kortspel och moyong (stavning?) och hon äger på tetris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts