DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Jag har hört av vissa här på forumet har föräldrar som spelar typ callofduty Gta vc öch andra spel. skulle det vara mina päron skulle jag dö , istället för att tävla med ens bror som kommit längst på mafia så tävlar man med Morsan!!! Nån här som tycker som jag??? Redigerad 5 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 det skulle bara vara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 haha, det hade jag gillat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag e alltså en utomjording Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 japp typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Riiile: din sig är onödigt hög & lång, kan du inte ta bort allt vitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Det skulle vara lite småroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 ojojoj, jag hade nog tyckt att det var lite pinsammt, men ball ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 men vadå att de är konstigt med att ha föräldrar som spelar dator min granne som heter colorado här på forumet har en pappa som är skit cool, han sitter och spelar matrix, gta, fifa. han är cool. men de är nog bara för att jobbar inom datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 kanske de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Farsan spelar ganska ofta! Men inte sådana spel där man skjuter och håller på... Endast simuleringar(msts...) och tänk/klura spel!(neverhood regerar på det! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Min farsa älskar MedelOfHonor! Han har köpt alla (KÖPT inte laddat! Fatta, då gillar man det!) spelen och kör dem över nätet ofta. Han kallar sig för KalleDussin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Min farsa spelar Kungen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Farsan spelar ganska ofta! Men inte sådana spel där man skjuter och håller på... Endast simuleringar(msts...) och tänk/klura spel!(neverhood regerar på det! ) Mina föräldrar kör också tänkarspel typ majong, spindelharpan och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Min farsa brukar spela Call Of Duty och NFS: Underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag skulle älska om mina föräldrar gjorde det, för då skulle dom nog sponsra eller köpa en massa feta datordelar fast å andra sidan kanske dom skulle ta upp datatiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Min pappa kan knappt starta datorn.. Det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 De e ju kanske rätt coolt om man tänker efter... men jag menar när man hör ordet förälder så e det en tjatande människa som styr å ställer inte sitter och spelar cs, mafia och andra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) skulle vara nice att ha 1337 föräldrar EDIT: Fast min farsa vet iofs vad nästan allt i datorn heter, han ser skillnad på en floppy, hdd, moderkort, cpu, grafikkort, IDE kablar osv. Ballt va? Redigerad 5 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts