Tony_d Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Hej, Jag håller på att fixa ett vcm paket med 36 bilar 2 mc:n och en mod.min rc mod och en mod där man får se de ovanliga bilarna är också med! Jag vet inte exakt när jag kommer att ladda upp den för jag måste ha tillstånd från vissa först. Här är en lista på dom: Cadilac 1959 Peugeot Taxi 406 gti Dodge viper GTS-R Lotus elise GTR 2000 Honda Predule Chevy Cprice Police FnF Mitsubishi Lancer Mercedes Benz S600 Limousine Bobcat Monstertruck Porsche Carrera Gt Porshe 911 Mercedes slr mclaren Mitsubishi Lancer R Sand Buggy Honda CBR900 Toyota Racecar race version Opel Speedster Mclaren f1 WV Golf Gti Ford Ts-50 BMW M-coupe´ Subaru impreza WRX Sti Toyota Supra gt FnF Toyota supra Black Supra Lamborghini murcierlago Nissan R390 GT1 Lamborghini Diablo Police Bike Mercedes 600 amg Nissan Skyline Honda Nsx Bmw 325i FnF Mitsubishi Eclipse Gocart Audi r6 Rolls Royce Parkward 1 Mercedes Benz G500 och modden heter broken mod 1.05 I paketet så finns det vcm manager och damagic3wheelmod Om ni vill nåt så är det bara att kontakta mig. Redigerad 10 januari, 2004 av Tony_d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Är det baar en install som installerar allt? eller måste man sitta och plocka in varje bil i img tools? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Den blir nog för stor för min uppkoppling :'( (men jag har ändå rätt många där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_d Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 det är bara att lägga dom i vcm mod mappen och sen öppna programmet och klicka på dom för att installera dom inget img tjafffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts