2fast4you Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) här är en tävling visa dina tider på en dodo flygning och vin den längsta flygningen vinner regler 1.den vanliga dodo (inte fullwing) 2.måste ha bildbevis (screenshot) 3.dodo måste vara med i bilden lycka till . Redigerad 5 januari, 2004 av 2fast4you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 min tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gratt Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 f*n har inte bild men flög 137 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Det blir svårt att slå! Redigerad 5 januari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Det blir svårt att slå! haha jag tror du kommer sists GTA3 freak!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 haha jag tror du kommer sists GTA3 freak!! GTA3 freak är sääääkert sist *ironisk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Kan ni aldrig skapa tävlingar där kortast tid vinner... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Då vinner jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Då vinner jag! Nej där vinner jag eller där vinner alla som inte spelat men om man måste ha spelat så vinner jag för mitt rekord på LÄNGST e bara 8 sek så HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Synd att man inte hade gta3 installerat, då jävlar Men dom som kan flyga längre än i 5 minuter kan ju typ flyga hur länge sen helst, handlar bara om hur länge man orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Nej där vinner jag eller där vinner alla som inte spelat men om man måste ha spelat så vinner jag för mitt rekord på LÄNGST e bara 8 sek så HAHA!!! Hur vet du hur länge jag har flygit? Jag har typ inte lyft från backen när jag testat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Aja det gjorde jag första gången också HIHI Jennifer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag har ingen bild men jag har en video, jag ska ta en bild från videon och ladda upp den här sen. Då flög jag i 196 sekunder. Jag glorde massor av loopingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag har ingen bild men jag har en video, jag ska ta en bild från videon och ladda upp den här sen. Då flög jag i 196 sekunder. Jag glorde massor av loopingar. Loopar?.. hur *** kan man lyckas me de? hade du fullwing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jag har nosinkmod och då så åkte jag delvis under vatten så det kanske är fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 :"> 3 sekunder har ingen bild för jag har det på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 :"> 3 sekunder har ingen bild för jag har det på ps2 aja, då kanske det inte är så stor chans att du vinner ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts