Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag läste på GTA3Forums och hittade denna länk: http://www.g-play.ru/en/view.asp?code=1988 Lita inte för mycket på det bara... System requirements: Pentium III-800, 256 MB memory. Recommended: 3D-accelerator. Så dom rekommenderar ett 3d-kort? Skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag läste på GTA3Forums och hittade denna länk: http://www.g-play.ru/en/view.asp?code=1988 Lita inte för mycket på det bara... Så dom rekommenderar ett 3d-kort? Skumt... Det står ju faktiskt buy the game....i Januari 2003 det låter bra om det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jo men du måste hålla med om att det låter lite konstigt.... Men det finns ju alltid en liten liten chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jo men du måste hålla med om att det låter lite konstigt.... Men det finns ju alltid en liten liten chans Jag skickade ett mail till dom där jag frågade hur dom fått den informationen....återkommer till det här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Bra, återkom så snabbt dom möjligt när du fått svaar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Bra, återkom så snabbt dom möjligt när du fått svaar Eftersom jag snart måste logga ut så blir det nog inte förrns i morgon.....den som väntar.....näe den är så gammal den kör jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Nu har jag fått ett mail tillbaka....det dom skrev va-Jag vet inte om det är sant men vi håller på att kolla upp den informationen. Men jag tror det är sant. ......dom skulle även maila mig när dom var 100% säkra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 hehe.....jag tror att vc till pc kommer att komma ut 2003 januari...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Det måste det, ANNARS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Det måste det, ANNARS! ... Så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Då är det inte så lång tid ändå för er utan PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Konstigt att R* ska släppa ut det till PC efter julruchen. Men huvudsaken är att det kommer till min älskade dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 ... Så ja. fast du är ändå bäst! Sorry! Och tack för komplimangen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Sorry! Hrm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Hrm... He he. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 äh *gruff gruff knorr grr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Bra funnylin, läs även denna sida som jag fick från Gouranga (de tre sista raderna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hmmm....H*lvete nu blir det inte förrns i April.....Jäkla skit!!!!!!!!......fasen va sur man blir då....F*N...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Hmmm....H*lvete nu blir det inte förrns i April.....Jäkla skit!!!!!!!!......fasen va sur man blir då....F*N...... Ingen som bryr sig eller....Det kommer inte förrns i April på PC fattar ni inte vad som hänt?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Var har du läst det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts