StellHell Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Snyggt erik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Självklart! vart? vilka filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Real Nice GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Bra gjort erik! Kan nån här testa dom? Jag har inte VC installerat (avinstallerade det för nån vecka sen) men kommer säker att göra det om dom funkar. Och det man måste göra är ju också att ändra MC:ns "tålighet" så att den inte "gnissar upp i rök" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jag har fixat modellen som jag kan göra coll-filen av. Sen är det bara att fixa .dff och sen är det klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Jag har fixat modellen som jag kan göra coll-filen av. Sen är det bara att fixa .dff och sen är det klart! Vart ligger fordon coll filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 skit snyggt gta_erik keep up the good work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Hoppas nån kan testa den sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 hur gör du collfilerna? mina blir fel och gör så att bilen kör igenom saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Tyvärr så måste någon annan göra coll-filen eftersom jag trodde det bara var att göra som när man gör saker solida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Gjort nåt mer nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Ska du smuggla moppar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 kan nån skicka speeder.dff och speeder.txd? jag har råkat tagit bort mina :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Ska du smuggla moppar? Jopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Sätt dit en liten ramp så att man kan hoppa från båten till land med MC i nödfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Hur går det med denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Har coll filerna fixats så det funkar att transportera något? Det hade vart skitcoolt om detta funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Tyvärr så måste någon annan göra coll-filen eftersom jag trodde det bara var att göra som när man gör saker solida. jag kan fixa .col filen om du skickar speeder'n som du har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 eeeh... lite lågt att ta all äran.. du har ju bara gjort coll filen!! http://www.gtamods.com/index.php?ModID=331&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts