jo_c_ke Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) så här långt men hinner int så mycket mer för jag håller på med en honda civic Redigerad 10 januari, 2004 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 (redigerad) kan fixa dff men ej txd, (:!!! in progress.... Redigerad 15 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 (redigerad) så här långt men hinner int så mycket mer för jag håller på med en honda civic kan fixa dff men ej txd (Jag vet att jag quotade fel) J*vla skoldator (:!!! EDIT: Opps.... 2 hehe Redigerad 15 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 19 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Gjort nåt mer på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Gjort nåt mer på den? Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Vem? Du eller jo_c_ke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 (redigerad) Du eller jo_c_ke. NJa lite... kommer precis från ett lan Redigerad 20 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 NJa lite... kommer precis från ett lan Hoppas du fullföljer den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) Hoppas du fullföljer den! Du kan ju iaf. få en beta :"> ! långt ifrån klar!! ;)har ej prövat i spelet... EDIT: du behöver zmodeler!speeder1.z3d Redigerad 24 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Drar upp den här topicen nu igen när det kommit många nya moddare till forumet! Så om nån skulle kunna göra ett "flak" så är jag nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 ska flaket vara på båten eller efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 ska flaket vara på båten eller efter? Helst bak på båten. Det man ska kunna göra är att tex. kunna frakta en MC över vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Det vore ju riktigt jäkla skit coolt om man fick de å funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Var det typ så här det skulle vara. Jag har inte gjort någon ramp upp men det går ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 så där tror ja det som står upp längst bak är nog rampen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Colfilerna måste ju fixas annard lär den väl bara gliiiida av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 pinner: Bra gjort! Lite högre kanter och fixad col-fil så funkar det nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Går det att ändra coll filerna till fordon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Går det att ändra coll filerna till fordon? Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Här är mitt bidrag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts