Speeder Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Kan ingen göra ett flak på Speeder'n eller nån annan båt så att man kan lasta bilar och motorcyklar? Kolla ritningen här nedan! Röd färg= Plattform. Grön färg= Kanter så att fordonet inte åker av. Orange färg= Ramp att köra upp på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 det skulle nog funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Snacka me "SS"... han kanske kan hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Snacka me "SS"... han kanske kan hjälpa till? Är inte du medlem på Trad och dr.Tzeentch's forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Det skulle vara ganska coolt! Men hur ska du få ner motorcykeln/bilen från flaket?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) köra ner den på rampen, men allt som man lastar glider av jag testade att frakta en mc med en lastbil å den gled av direkt när man gasade, så man måste typ göra en ramp framifrån ochså gör man ett stopp där bak.. Redigerad 4 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Han ska ju ha ett "staket" runt flaket! Men det kanske går med MC:n om man gasar och stegrar lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Är inte du medlem på Trad och dr.Tzeentch's forum? Ja e bara medlem på dinpappa.com... Ja e the masterspammer där vet du E du medlem där då? Kanske nån ja snackat me? Kul o träffa folk från andra forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Ingen som kan göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Jag är då urkass på modding! Men jag skulle vilja lära mig. Redigerad 4 januari, 2004 av Dimpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag är då urkass på modding! Men jag skulle vilja lära mig :"> hehe... ja har faktiskt försökt ett par ggr o göra nått i Zmodeler genom en anvisning ja hittade på internet... Men de ble barra skit av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Jag är då urkass på modding! Men jag skulle vilja lära mig. samma här Superswede: var hittade du den anvisningen? Redigerad 5 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Man måste göra mer än göra en modell i ZMODELER, jag skulle kanske ´kunna göra en sån här mod i alla fall så att den blir solid där, men vet inte om jag orkar, beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 samma här Superswede: var hittade du den anvisningen? Zmodeler tutorial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag kan göra en imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag kan göra en imorn Man kan göra så att rampen av är framför så man kör ovanför båten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Man kan göra så att rampen av är framför så man kör ovanför båten? joo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Ja e bara medlem på dinpappa.com... Ja e the masterspammer där vet du E du medlem där då? Kanske nån ja snackat me? Kul o träffa folk från andra forum Nja, hade tänkt regga mig där! Heter gurk_gandalf på Trad's forum iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 en sak där... mc:n kommer glida av rätt så fort... och om man skulle gjöra som ett litet rum så skulle man inte kunna köra med båten... så är det med bilarna i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 joo Gjort mycket av den?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts