the-copy Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 GTA:VCGTA2Battlefield1942Need for speed:UG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Karatemorfar det kan vi kanske göra =) min morsa använde min Dator när jag var i italien då installerade hon de tydligen (inte så vanligt att ens morsa spelar spel i huvud taget) (lika ovanligt som om ens morsa pekar fuck you åt en eller nåt =) ) Bra Vem var det mer som hade BP3 Min morsa fick ett demo av en kompis men jag sa att hon skulle leta i buskarna och så hittade vi hela bp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 nej jag skrattar för att jag har det på ps 1 . för att det e lamt förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 ok jag har alldrig spelat det. men jag får väl lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 nej jag skrattar för att jag har det på ps 1 . för att det e lamt förlåt okej jajaja..men det är rätt lamt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Minigun tetris! det e asskul har det på Gamla gameboy! GAMEBOY 4EVER Neej, tetris suger ju. Jag vet egentligen inte varför jag har det, det har bara blivit kvar sedan någon la in det, för...aah, 5-6 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 spelar: Americas army Rainbow six: raven shield Global operations Call of duty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag spelar: call of duty battlefield (båda tilläggen) america's army Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 ok jag har alldrig spelat det. men jag får väl lära mig Använd http://www.gtasajten.com/forum/style_images/Hivernal-083/p_edit.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 GTA GTA 2 GTA LONDON GTA VC GTA 3 BF 1942 XIII NFS:U CS HALO AA CALL OF DUTY NFS:HOT PURCUIT wups glömde caps lock i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Add3: CS är inget spel, det är en mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Add3: CS är inget spel, det är en mod Han kanske menar Condition Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Han kanske menar Condition Zero Det skrev han inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Ok jag ska använda Edit Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Detta är mina orginalspel: BF 1942 BF 1942: Road to Rome Call of Duty C&C: Red Alert 2 C&C: RA2: Yuris Revenge Deadline Delta Force 2 Delta Force: Black Hawk Down Devastation Gangsters Global Operations Hidden & Dangerous Hitman Iron Storm 007: Nightfire LOTR Mafia Max Payne MOHAA MOHAA: Breakthrough Need for Speed: Underground Oni Return to Castle Wolfenstein Rock Manager SimCity 3000 Sum of all Fears SWAT3 SWAT2 Thief Ghost Recon Vietcong XIII Sen har jag ju ett par hundra nerladdade spel också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Sen har jag ju ett par hundra nerladdade spel också PÅ HONOM!!! *EDIT lol Redigerad 6 januari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Add3: CS är inget spel, det är en mod Det finns ju cs i retail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Det finns ju cs i retail. Jo, iofs... Men lol @ dom som köper cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts