DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) JAG undrar vilka spel ni har till er pc.. jag kan börja : Rainbowsix 3 : raven shield Counter-strike 1.5 o 1.6 XIII The sims: makin' magic mafia Unreal Quake 3 Prince of persia : sands of time Jag har massa andra jag ennui inte orkat installera . spelar mest: XIII ,Counterstrike och the sims minst: unreal och quake3 .... resten spelar jag Mer eller mindre Redigerad 4 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Fairyland Gunbound det enda jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Rainbow Six 3 raven shield Unreal (1 och 2) Unreal Tournament (1 och 2) Warcraft 3 Reign of Chaos Doom 3 E3 mässans version Worms 3D Call of Duty Half Life Half Life: Counter Strike Age of Mythology Lirar mest: Age of myth... & Doom 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 jag har oxå Backpacker 3 LOL =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 TOPIC<---- Denna topic. Min fråga i topicen var egentligen Hur MYCKET spel, och inte vilka spel. Men det var så många som skrev listor på spelen så nu är det en sån topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Sorry hade inte sett den men den här e ju vilka! som jag har ju endå inte gjort fel =9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 spelar inte så mycket pc spel, har ju en riktig skit dator men här har ni mina: starwars:jedi knight 2 :jedi outcast heroes of might and magic IV The sims The sims on holiday gta 2 Lord of the rings:fellowship of the ring diablo 2:Lord of destruction=världens bästa spel enligt mig! settlers 3 theme park world machine hunter fifa 2001 G.police Age of empires:the conquers fallen haven worms armageddon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Förlåt sa du g-police? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 GTA GTA London GTA2 GTA3 GTA Vice City Midtown Madness Midtown Madness 2 Half Life Opposing Force Blue Shift CS Retail Mafia Sim City 3000 Fifa 2001 Combat Flight Simulator 3 Alcatraz Prison Escape Pickup Express 2 Det är alla jag kommer på just nu, alla spelen är original. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 jag har oxå Backpacker 3 LOL =) Jag med Vi kan ta en match på internet nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Hmm...avinstallerat många spel nu, och jag orkar inte uppdatera listan. Så jag atar bort den. Redigerad 5 mars, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Karatemorfar det kan vi kanske göra =) min morsa använde min Dator när jag var i italien då installerade hon de tydligen (inte så vanligt att ens morsa spelar spel i huvud taget) (lika ovanligt som om ens morsa pekar fuck you åt en eller nåt =) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Minigun tetris! det e asskul har det på Gamla gameboy! GAMEBOY 4EVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Min morsa är nästan hemsk! Hon lirar Gta VC, Call of Duty, Age of Mythology Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Min morsa är nästan hemsk! Hon lirar Gta VC, Call of Duty, Age of Mythology Va!? min morsa vet knappt hur man startar datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Båda mina föräldrar spelar Warcraft 3 men mest MMORPG spel Redigerad 4 januari, 2004 av Cinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 min mamma jobbar på kontor så hon vet iaf hur man sätter på den men farsan fick väl sätta på själva spelet =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Förlåt sa du g-police? ja de ser ut att stå det vadå då? eller är det ett C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 på våran familje data: Tibia, bara min egna data: Age of Empiers II worms armageddon Snart Warcraft 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts