Marquis Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag installerade precis VC efter att det ett tag legat på hyllan, men nu när jag ska köra så efter 10 sekunder kraschar spelet och man flyger tillbaka till skrivbordet. Så var det inte de två första gångerna igår, men sen blev det så. Och jag har inte moddat VC på något sätt, förens idag då det blev samma fel. Hjälp tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Nu funkar det felfritt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Nu har det börjat krascha ibland igen Aldrig när jag kör bil men ibland någång så låser sig spelet och jag kommer tillbaka till skrivbordet, nån som vet vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Nu har det börjat krascha ibland igen Aldrig när jag kör bil men ibland någång så låser sig spelet och jag kommer tillbaka till skrivbordet, nån som vet vad jag ska göra? Hmm.. fråga Green Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Hmm.. fråga Green Goblin Jag har samma problem, men inte ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag har samma problem, men inte ofta okej.. tipsade dig för att du verkar kunna mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Nu händer det oftare och även om jag åker bil/mc/skimmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Nu händer det oftare och även om jag åker bil/mc/skimmer repor på skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 man kör inte spelet från cd:en man har cd:en som "bevis" på att man äger spelet...fast det är ju radiolåtar på men man kör inte spelet från cd:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 man kör inte spelet från cd:en man har cd:en som "bevis" på att man äger spelet...fast det är ju radiolåtar på men man kör inte spelet från cd:en klart man gör Nepp, inga repor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 klart man gör Nepp, inga repor Det är ju bara Audio filer i skivan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 jaja!det verkar ju normalt att alla banor och bilar och allt ligger på cd:en, jaaa det är det säkert! det här har Hultenius nämt förut också att man bara har cd:en som bevis på att man äger det, och i vårt fall radiomusik på den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Back on topic wtf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 men det låter lite konstigt det här...vet inte vad felet kan vara, patcha är ingen idé för du är polygnon buggen...ja du..testa att installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) jaja!det verkar ju normalt att alla banor och bilar och allt ligger på cd:en, jaaa det är det säkert! det här har Hultenius nämt förut också att man bara har cd:en som bevis på att man äger det, och i vårt fall radiomusik på den också De e väl på skiva ett alla banor m.m e på?.. Edit: skiva 1 är ju install skivan Redigerad 6 januari, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 men alla banor mm ligger i gta vc mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 men alla banor mm ligger i gta vc mappen Jo sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
creeper Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Det kan vara att proccesern över hettas?eller att du behöver mer RAM-Minne. Du kan gå in på www.allamedia.se och fråga. Det är där dom löser data-spels problem och data problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts