DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 jag köpte det här spelet i italien för typ 4.5 euro som motsvarar typ 417 kr. det är ett häftigt spel... men synd att det var så pass enkelt att men klarar det på en vecka. jag ubdrar vad ni som har/tänker köpa/eller inte tänker köpa tycker. av mig fick det 3 av 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Undrar mena ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag hade det nerladdat ett tag men sen när man kom till ett ställe så låste sig spelet. Jag tror jag köper det när jag har penager. Det är ju väldigt kul. Vill bara säga att det finns en liten knapp som heter edit som man kan trycka på när man har skrivit fel. då slipper man göra nya inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 =) haha jag e ny här =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Får 3/5 av mig. (Ska vi härma Pcg lite då? ...) + roliga vapen + Ganska snygg bandesign - tecknat - För lätt att klara ut - Var är alla monster?.... VAR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Det absolut roligaste vapnet e Armborstet speciellt när man får headshot så ser man typ 3 rutor som visar exakt hur man träffade det e tufft. Det ända svåra om jag ska var ärlig var när man ska lära sig och använda haken som drar en upp och ner *FNISS* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Det absolut roligaste vapnet e Armborstet speciellt när man får headshot så ser man typ 3 rutor som visar exakt hur man träffade det e tufft. Det ända svåra om jag ska var ärlig var när man ska lära sig och använda haken som drar en upp och ner *FNISS* Tycker det är roligare med snipern... likadan effekt när man rpickar hs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Exakt likadant typ bara att snipern låter mer och skadar lite mer om man inte träffar huvet. två e knivarna man kastar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 ja tycker spelet e grymt kul hehe har haft det rätt länge nu.. men ja spelar inte så mycke.. armborsten e fett rolig.. det är ett + med skillsen.. ps. jag e på fuckin bank.. det e d'är ja fastnat fett svårt.. e det mycket av spelet kvar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Winslow banken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Men det är ju det som är hela grejen att det är tecknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 4.5 Euro är inte 417 kr.. det är typ 45 kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 men en 1 euro e värd typ 8,7 kr om man ska vara exakt alltså e 4.5 euro typ runt 420 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Eviol jag håller med dig köp fan inte spelet da om det inte ska vara tecknat... jag menar det e ju typ James Bond . ingen skullle jui köpa det om de inte var tecknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 men en 1 euro e värd typ 8,7 kr om man ska vara exakt alltså e 4.5 euro typ runt 420 kr ehhh... 4.5€ är ju (om vi räknar att 1€ är 8.7kr) 39.15kr! menar du inte 45-50€?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) den här topicen är för XIII öppna en topic för matte istället Redigerad 5 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Menade inget otrevligt men ok de var väl så som du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 men en 1 euro e värd typ 8,7 kr om man ska vara exakt alltså e 4.5 euro typ runt 420 kr Du fick IG i matte va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 haha neej (vg) men jag orkade inte tänka jag bara skrev vad som kom i huvet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Har det pa Ps2, nan som lirar det online? Jag heter thotim nar jag spelar...assa pa playstation...hehe jag ar i internetcafe i Tobago (Vastindien) darfor kan jag inte skriva a a o ... Javla amrikanska tagentbord...hittar ju inte alla tecken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts