Jump to content

Age of Empires

Visa
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det här är mina favoriter! (Se bild \|/.) ^_^

Det är dock från Age of Myth men... det är ju gjort av samma människor och är ju samma sorts spel så. :D (Lite konstigt med en sak bara... ^_^ En av dem plockade upp en fiendekrigare och slängde iväg honom in i ett träd så trädet gick av.... (se bilden.) :blink:

*EDIT*

Oj glömde lägga till den... ;)

post-23-1073855428_thumb.jpg

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten... Är det nån här som lirar Age of Mythology? Eller kör ni bara Age of Empire? :blink: Jag har ingen att lira med... alla servers i aom är typ usa servers och sånt med 800 i ping... nämen ungefär... ;) Lägsta jag hittade var 258

Jag lirar, fast eftersom att jag hittade AoM och ep TT i buskarna funkar det bara att lira LAN, inte över nätet ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det o spela multiplayer på AoM jag har gamespy o när jag tar game scan så kommer de inte upp nån icon till dom har både de vanliga AoM +the titans.. haR oxo problem med BF:1942 när jag ska spela multiplayer så står de "Wrong version,do you want to update"typ..om man trycker yes kommer man till en sida där de e en helikopter o de står nått om version 1,6 jag 1,5 kan de har så stor betylse??alså de går inte o spela multiplayer..kan nån säga vad som e felet o förklara de?vet att det här inte hör till men när vi ändå va inne på muliplayer.. :'( behöver hjälp..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om Age of Mythology har stöd för gamespy helt riktigt. När du startar upp spelet så klicka på "Multiplayer" (I huvudmenyn) sen kommer spelet typ säga: "Your game version is out of date do you want to update?"

[Yes] [No]

Då klickar du på [Yes] sen så kommer den automatiskt uppdatera. ;)

*EDIT*

Det är väldigt viktigt att man uppdaterar sina spel för att kunna spela på internet med andra. Du ska alltid se till att ha den nyaste versionen av spelen. ^_^ Ladda hem uppdateringar på spel: här! På fragzone.com sen går du in på fz filarkiv

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I 2:an ser det ut som att de har försökt göra grafiken bättre än vad tekniken tillät då. 2:an är ett misslyckande, men som ändå är ett roligt spel. Men ettan äger ju totalt med sin charm och det är så fint. :(:unsure:

Aldrig spelat AOMythology... undrar om det är roligt...

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är mina favoriter! (Se bild \|/.) :)

Det är dock från Age of Myth men... det är ju gjort av samma människor och är ju samma sorts spel så. ;) (Lite konstigt med en sak bara... :angry: En av dem plockade upp en fiendekrigare och slängde iväg honom in i ett träd så trädet gick av.... (se bilden.) -_-

*EDIT*

Oj glömde lägga till den... (:!!!:)

Det händer ju typ jämt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor