minigun Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 jag har ettan inte Rise Of Rome vill köra mp Det är lungt, även om den du vill möta har Rise of Rome så kan ju han/hon spela standar-spelet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Idag spelade jag mot en kompis i AOE. Vi körde 4 mot 4, och vi var på var sitt lag. Det var en enormt skön match. Jag skulle gärna möta någon anna, men jag sitter bakom en brandvägg och kan inte koppla bort den, för då blir de andra i nätverket utan Internetuppkoppling och då blir de nog inte glada. Man kan väl inte möta andra utanför nätverket om man har brandvägg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Off topic:Vad f är brandvägg? Redigerad 8 januari, 2004 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Off topic:Vad f är brandvägg? Ett skydd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Age of Empire är kul. har de och empire erhte(hur det nu stavas ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Hehe, jag gillar träklubba-gubbarna man har på första tidsåldern... tycker ettan har mer charm än sina uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Visst ser prästarna roliga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Jag hade Aoe förut. Nu har jag Age of mythology. Det är också roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Off topic:Vad f är brandvägg? Brandväggen skyddar min dators IP. Utifrån internet kan man bara komma åt brandväggens IP och inte själva datorns. På så sätt blir det svårare att hacka sej in i datorn. Samt att denna brandvägg delar internet mellan ett antal användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Jo det var länge sen man spelade det men fy vad det var roligt då. Har alla AoE och AoM spel+expansions, dom är så jävla roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) tror du bara hade fel där edit: till minigun Redigerad 9 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Uhm... minigun... det är väl ändå routers och sånt som delar upp internet till olika datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Age of Empire är kul. har de och empire erhte(hur det nu stavas ) Det stavas Empire Earth jag har Gold Edition av det fck hemm det dagen innan nyårsafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 AoM: The Titans är ju skitkul! Men titanerna är ju värdelösa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 AoM: The Titans är ju skitkul! Men titanerna är ju värdelösa! Ehh nej dom är ju lugnt de bästa enheterna i spelet om man inte räknar gudar och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Uhm... minigun... det är väl ändå routers och sånt som delar upp internet till olika datorer? Jo, min router är en brandvägg också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) Jo, min router är en brandvägg också. D-Link? har du problem med din? får ha en fläkt (überstor) riktad mot min så att den inte blir överhettad... Redigerad 9 januari, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) D-Link? har du problem med din? får ha en fläkt (überstor) riktad mot min så att den inte blir överhettad... Japp D-link. Men min funkar finfint. Men jag har hört att man kan få problem så att den blir för varm... Hoppas att jag inte får det problemet. *Edit Jag har börjat stiga upp kl 5 på morgonen för att hinna spela AOE innan skolan. Redigerad 9 januari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Ska bar säga en sak men de e om AOE 2 men. Ja o en kompis lana nyss. O vi hade feta kriget! Jag vann för jag sprag runt med en liten häst arme satt jag kom bakom han sen omrinagde jag han och hade massa pilbågsskyttar runt om som sköt sen kuta jag in med en häst are o slaktade!! . Så jävla kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Tvåan är inte tråkigt heller. Men 1:an med tilläggspaketet Rise Of Rome är faktiskt bättre. Av någon anledning kan jag inte ta screens i spelet. Bilderna blir bara svarta när jag klistrar in dem! Varför är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts