Visa Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Är det nån som brukar spela det... jag tycker det är skitbra.. bättre än 2an..(2an suxx) Men jag brukar inte göra Campaign utan vanlig Match Om nån är intresserade så lirar jag gärna Multiplayer! Om ni inte har spelet så KÖP DET! (samma version som jag har) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 är de ettan jag har ettan och tvåan på demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jupp 1an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) RISE OF ROME ÄR KUNGLIGT!!! jag kom ihåg när jag var och satt uppe kl. 7 på morgonen å väntade tills onoff öppnade så jag kunde köpa det... Kamelerna är grymma! (:!!! *Edit* quotade fel post Redigerad 4 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 kom också ihåg när jag spelade det förr i tiden på något sätt så gillade jag att hugga träd då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 RISE OF ROME!!!!!!!!!! Mitt absoluta favorit spel genom tiderna!!! Såklart att man spelar det än idag... 3500 gånger bättre än 2:an..lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Rise of rome är väl ett tilllägg till age of empires? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Rise of rome är väl ett tilllägg till age of empires? Japp de tror jag ed men vet inte vad som e nytt direkt . JA tycker också 1 e roligare men ibland kan 2:an vara roligare efter som man kan ställa upp truppen i olika format mna kan ju ha grindar o sånt. Men 1:an e skönast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Joo, Rise of Rome är expansionen till Age of Empires. Age of Empires och Perfect Dark (N64) är de absolut bästa spel som någonsin gjorts..... *Edit Tro jag ska spela AOE nu... Redigerad 4 januari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jag har 1:an, jag tror jag har 2:an också någon stans ! Har lånat det av en kompis ! Jag gillar inte strategi spel men AOE och Red alert är ruskigt roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag har ettan inte Rise Of Rome vill köra mp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag har ettan inte Rise Of Rome vill köra mp Har också ettan men det är mysko, står att jag måste sätta in spel skivan ! Det är bränt men har funkat förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Har också ettan men det är mysko, står att jag måste sätta in spel skivan ! Det är bränt men har funkat förut om du har brännt måste du "host"crackaooaaoao"host" jag har orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 om du har brännt måste du "host"crackaooaaoao"host" jag har orginal Men det har jag inte behövt förut ! *host*vart hittar jag crack, hittar ingen*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Men det har jag inte behövt förut ! *host*vart hittar jag crack, hittar ingen*host* de hittar man i sk'tdelningsprogram eller i buskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jupp 1an.. jag gillar oxo 1:an mer, men har bara 2:an kvar, lol, läskit detdär, du e ju egypter:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Alla som har missat AOE: Rise Of Rome borde verkligen skaffa det. Men det är svårt att älska ett gammalt spel om man inte hade det när det var nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Säger bara att det äger... "Rogan?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Är det nån som brukar spela det... jag tycker det är skitbra.. bättre än 2an..(2an suxx) Men jag brukar inte göra Campaign utan vanlig Match Om nån är intresserade så lirar jag gärna Multiplayer! Om ni inte har spelet så KÖP DET! (samma version som jag har) 2:ans expantion äger mer än 1:ans.. AoE1 är muppat på alla olika sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jag har alla Age of Empires spel som finns. Jag är alltså ett stort AOE-fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts