Jodan Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 De känns och verkar som att många har tagit upp sitt spelande vad gäller mafia nu när de blivit bekräftat att en 2.a är på "ingång".. Vet ej om de bara en känsla jag fått men kanske stämmer de. va säger ni? Den stämmer perfa vad gäller mig iaf Mafia är och förblir mitt livs bästa spel jag spelat.. hoppas att MAFIA 2 blir lika bra. Låt höra va ni har på känning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Mm Det Lär Ju Bli Svårt Att Gö Ett Betre Spel En MAFIA(L) Redigerad 5 januari, 2004 av FeNg_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Stämmer in på mig med. När jag hörde om Mafia 2, gick jag direkt fram till bokhyllan och dammade av Mafia. Enligt min mening det bästa spelet som har gjorts. Även om det är roligare att köra runt i GTA Vice City. Kort sagt Mafia är ett bättre spel men GTA Vice City roligare att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Mafia regerar! Mafia 2 blir nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Finns de bilder?? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coke Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 SÄger likadnat som all positiva svar här inne....MAFIA = BÄSTA SPEL MAFIA 2 -Kommer säkert bli ännu BÄTTRE o mer realistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Finns de bilder??:"> Till vad? Mafia eller Mafia 2? Om du menar Mafia 2 så nej. coke: Själv tror jag inte att Mafia 2 kommer bli lika bra som ettan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 jag börja lira Mafia för tredje gången häromdagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Jag har också börjat spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Jag köpte 1:an det när det blev bekräftat att 2:an ska komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts