Xemtoth Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Ultimate power painting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Nej, föregångaren till MS Paint hette MS Paintbrush Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 hur såg det ut då? fulare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 vart får man tag i expansion till Warcraft 2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Battle.net edition är det enda expansionet och det hittar du lite överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) men jag har Warcraft 2 battle.net edition, har jag expansion oxo då eller? Me på baksidan på mitt fodral till skivan e det nån bild på ett grönt fodral där det står expansion Redigerad 11 januari, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 men jag har Warcraft 2 battle.net edition, har jag expansion oxo då eller? Me på baksidan på mitt fodral till skivan e det nån bild på ett grönt fodral där det står expansion Det finns en deluxe-edition som heter Warcraft II: Beyond the dark portal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Ja just det. Det är ju en hel kampanj till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 (redigerad) hur såg det ut då? fulare eller? Mycket fulare, jag kommer ihåg då man göra skit tuffa bilder i det, ungefär såhär edit: fast typ 20ggr större BMP filer tog typ 20mb Redigerad 12 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 fyfan va fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 MS paintbrush!! Det kommer man ju ihåg.. Jag tycker att ikonen till Paintbrush var mycket snyggare än Paint´s. Men jag kommer inte ihåg...var det så mycket sämre? Jag menar, paint är ju ingenting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 Paint suger, det ska vara Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2004 microsoft ska ju göra om paint... så att det blir mycket mer advanced.. har jag hört.... nånstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 photoshop kommer alltid äga me än MS paint ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 Men det är ju en viss skillnad. Photoshop kostar typ 7000:- och paint är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 (redigerad) Okey fick mitt i julklapp Redigerad 15 januari, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 VA!? 7000?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 (redigerad) Photoshop 8 tror jag det är, kan bara köpas i ett paket med lite andra adobe grejer och då kostar det 14000kr. Men förut brukade photoshop ligga på runt 7000kr ja. Jag tror du fick en lightversion eller nåt. Redigerad 16 januari, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2004 VA!? 7000?! Nej 11 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Nej 11 000. och jag som fick det i julklapp av min kommpis, lol (o bränt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts