Xemtoth Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 e ettan bättre? kan du skicka nån Screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 nån som har en kod typ som man trollar fram nå kul monster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 JA! Warcraft två är ett av de bästa spelen jag någonsin spelat! Det tar upp drygt 30mb på hårddisken så det utgör inget hot mot min 120 gb:are. Men ettan är snäppet bättre ooch det är ju GRATIS och det fungerar i XP!! Vart kan man ladda ner det? jag har letat typ överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Vart kan man ladda ner det? jag har letat typ överallt! KÖp föfan, billigt, ettan laddar man ner från kazaa man kan nog det med 2an me, men jag köppte mitt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 KÖp föfan, billigt, ettan laddar man ner från kazaa man kan nog det med 2an me, men jag köppte mitt:) Varför ska jag köpa nått som man kan få gratis, och lagligt för?? Och jag tänker inte fixa kazaa bara för att ladda ner warcraft... Och 2:an har jag orginal så det behöver jag inte ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Varför ska jag köpa nått som man kan få gratis, och lagligt för?? Och jag tänker inte fixa kazaa bara för att ladda ner warcraft... Och 2:an har jag orginal så det behöver jag inte ladda ner 1:an e gratis iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Men lilla ponken. Du tänker väll inte fuska det första du gör när du köpt ett spel. Och warcraft 1 är inte alls bättre men man kan ju bli nostalgisk. Edit, föresten är du väll kapabel att hitta spelfusk själv? Redigerad 6 januari, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Men lilla ponken. Du tänker väll inte fuska det första du gör när du köpt ett spel. Och warcraft 1 är inte alls bättre men man kan ju bli nostalgisk. Edit, föresten är du väll kapabel att hitta spelfusk själv? Skulle bara kolla, så jagvet hurma gör, fattar ju nollav spelet, vann föresten utan fusk 3 gånger när jag var orchers kör alltid med 1 fusk, det e att byta sundtrack, ''disco'' koden ''babo babooo, im a devil man'' typ Redigerad 7 januari, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Warcraft 1 oj vilket spel man kunde max markera 4 gubbar åt gången... och ansikterna såg ut att vara gjorda i paint med 200 % förstorning det var tider det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Vart kan man ladda ner det? jag har letat typ överallt! Finns att tanka på www.freeoldies.com Xemtoth@: Nej, inte grafikmässigt men det är roligare, här är screen: *Edit Här är länken om man vill tanka hem Warcraft 1, screen finns även på sidan: TANKA WARCRAFT HÄR Redigerad 7 januari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Ahhh, när kom det? typ 95 va? eller var det Tides of Darkness som kom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 okey,tack grabbar, jag skulle ochså föredra 3:an men har as dålig data, och ska köpa warcraft 2 imorgon för 89 spänn, föresten, vilket e hela spelet, warvraft 2 eller battle edition? Båda Battle.net edition är anpassad för bättre datorer och man kan köra på Battle.net med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 (redigerad) Ahhh, när kom det? typ 95 va? eller var det Tides of Darkness som kom då. Joo, jag tror att 1:an kom 94. Jag skaffade det direkt och det var lätt det bästa spelet som fanns då. Men de flesta här är uppväxta med den nya moderna grafiken, och därför kan ni inte förstå er på gamla spel. Grafiken i nya spel är fantastisk men själva spelen blir aldrig lika bra...som förut. Ett annat klassiskt spel är Stunts från typ -90. Det var fantastiskt. Redigerad 7 januari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Har alldrig kört 1:an jag diggar 2:an mer än 3:an ,tycker det e så kompliserat me 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Trean med Frozen Throne är det som gäller. Tvåan kan vara lite kul i multiplayer. Ibland. Men det är ju knappast kompliserat. Man behöver ju inte direkt öppna manualen för att kunna spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Warcraft 1 oj vilket spel man kunde max markera 4 gubbar åt gången... och ansikterna såg ut att vara gjorda i paint med 200 % förstorning det var tider det haha, skulle inte förvåna mig om dte var gjorda i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Jo visst har jag kört gamla spel, t.ex. 4 drive det var ett riktigt bra spel och DOOM men om man ska gå tillbaka och spela dom nu så skulle man bli väldigt besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 haha, skulle inte förvåna mig om dte var gjorda i paint Det skulle förvåna mig, eftersom Paint inte fanns då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Finns att tanka på www.freeoldies.com Xemtoth@: Nej, inte grafikmässigt men det är roligare, här är screen: *Edit Här är länken om man vill tanka hem Warcraft 1, screen finns även på sidan: TANKA WARCRAFT HÄR Var är download då? Hittar det inte nån stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Det skulle förvåna mig, eftersom Paint inte fanns då. vad fanns då da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts