Xemtoth Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 E warcraft 2 bra eller? typ hur mycke tar det på hårdisken, nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Typ 10mb... Men jag rekommenderar 3an Redigerad 4 januari, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Typ 10mb... Men jag rekommenderar 3an Kan inte annat än hålla med, Warcraft III är riktigt grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag kom på 29: plats på en europa warcraft III cup för några månader sen Warcraft 2 och 3 är lika coola enligt mig... båda är coola fast på två olika sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Warcraft 2 är skitkul ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Warcraft 2 är skitkul ju! Ettan är roligare.. inte för att grafiken är bra då men det är kul att uppleva ett så gammalt spel! Jag får tom. ljud i det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Men man saknar 3:ans editor i WCII. Blizzard gjorde ett så enormt framsteg mellan tvåan och trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Men man saknar 3:ans editor i WCII. Blizzard gjorde ett så enormt framsteg mellan tvåan och trean. Jo, men så var det ju några år emellan dom kom ut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 okey,tack grabbar, jag skulle ochså föredra 3:an men har as dålig data, och ska köpa warcraft 2 imorgon för 89 spänn, föresten, vilket e hela spelet, warvraft 2 eller battle edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 , det där lät skit kul! har as dålig data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) Kanske det gjortde, men vilket e det rätta, typ battlenet edition, kan man bara köpa det o köra som vilket spel som hälst? lr e det bara expansion typ? Redigerad 5 januari, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Om du köper BattleNet Edition så kan du köra på internet, annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Warcraft II: Beyond the dark portal, får man om man köper expansionpack. Rekommenderas varmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jojo,men om jag köper battlenet edition, kan jag bara köra rakt av med eller utan internet? kolla om detta e rätt verision jag snackar om: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jaha du tänker så. Jag ser inte på bilden men om du köper b.net edition är hela spelet plus möjligheten att köra på battlenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Jaha du tänker så. Jag ser inte på bilden men om du köper b.net edition är hela spelet plus möjligheten att köra på battlenet. Tack, va exakt det jag ville veta, jag hitta battle net edition i en affär för 89 spänn, ska jag köpa det? detta e typ warcraft, lr?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Gör du det. Har inte kört på b.net på år och dar. Undrar om det finns servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Tack, va exakt det jag ville veta, jag hitta battle net edition i en affär för 89 spänn, ska jag köpa det? detta e typ warcraft, lr?: Det där är Warcraft 2, ja. EvilOL: Jorå, några servrar lär det fortfarande finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Hej, håller med, warcraft 2 var as bra, men skulle vilja fatta mer, hur man använder det och så vidare,nån som har koder till Warcraft 2 battle net edition? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 JA! Warcraft två är ett av de bästa spelen jag någonsin spelat! Det tar upp drygt 30mb på hårddisken så det utgör inget hot mot min 120 gb:are. Men ettan är snäppet bättre ooch det är ju GRATIS och det fungerar i XP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts